Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenit was a bargain, maar er komen er nog wel
Zal de plakken dan maar terug op mijn ma hare auto hangen en geld terug naar de bank doen
Comment
-
18500€
Import uit Zwitserland in 2005. Belastingvrij. Zeer lage kilometerstand, aantoonbaar, gestempeld onderhoudsboekje van de Audi-dealer in Genève aanwezig. Stoffen interieur in nette staat, Audi taxi-dashboard met extra meters. Distributieriem vervangen in 2005. Motor loopt erg goed. APK tot december 2008. Nieuwe Pirelli winterbanden. Milltek RVS uitlaat. Uitgebreide grote beurt gehad via Erik Teunis.
Comment
-
-
wat denk je steve elk 1? (jij mag die en cours de rénovation hebben )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichtenhttp://www.leboncoin.fr/vi/16618184.htm?ca=19_s
Dan heb je een UR quattro voor 7k ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGast, koop dat eens gewoon en verkoop die voor opmaak.
Dan heb je een UR quattro voor 7k ofzo.
Maar idd ga die gast eens contacteren om te vragen naar wat meer info over zijn urq's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenNormaal zaten we nu in die zwarte hierboven op weg naar huis
Zoektoch naar een 190 16V opgegeven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenSerieus?
Zoektoch naar een 190 16V opgegeven?
Zijn gewoon de 2 auto's die mij het meeste doen en ze dalen ni in waarde dus als je een goedkope tegenkomt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenNee tuurlijk ni zo'n 190 moet ik ook hebben.
Zijn gewoon de 2 auto's die mij het meeste doen en ze dalen ni in waarde dus als je een goedkope tegenkomt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichtenhttp://www.leboncoin.fr/vi/16618184.htm?ca=19_s
Hier moet je zomogelijk nog sneller voor zijn
120.000km, '86 model, én er dan gewoon nog een ur-q bovenop krijgen met extra motor en onderdelen... want 12k is tegenwoordig al de prijs voor een 'ok' urq.
let me know wat ie zegt over z'n karren, zeer interessant!
Comment
-
Idd en die dan wa oplappen en voor 15000€ verkopen (en dan daarmee een evo I kopen)
Kvrees ervoor als die kerel veel stukken en zelfs een motor heeft zal hij er wel wa van kennen en da ni voor een appel en een ei verkopen maar je weet natuurlijk nooit...
Comment
Comment