Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    Heb al één keer met het gas van een 90 20V kunnen spelen, en ohja dat blok moet ik ooit bezit hebben
    Zou die 20V in het filmpje een andere uitlaat (of iets anders) hebben? De mijne klonk in elk geval véél braver.

Comment

• jaja die heeft sowieso een andere uitlaat

Comment

• Heerlijke sound
        Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• it was a bargain, maar er komen er nog wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            it was a bargain, maar er komen er nog wel
            I hope so. Had mooi geweest en die is al oldtimer...

Zal de plakken dan maar terug op mijn ma hare auto hangen en geld terug naar de bank doen

Comment

• 18500€

Import uit Zwitserland in 2005. Belastingvrij. Zeer lage kilometerstand, aantoonbaar, gestempeld onderhoudsboekje van de Audi-dealer in Genève aanwezig. Stoffen interieur in nette staat, Audi taxi-dashboard met extra meters. Distributieriem vervangen in 2005. Motor loopt erg goed. APK tot december 2008. Nieuwe Pirelli winterbanden. Milltek RVS uitlaat. Uitgebreide grote beurt gehad via Erik Teunis.

Comment

• Nieuwe banden, nieuwe tandriem, rol en waterpomp. Carrosserie is superhard!

11.750€ vraagprijs... ook al goedkoop als je de prijzen bekijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                  Wat koste hij misschien?

Comment

• sieben

Comment

• wat denk je steve elk 1? (jij mag die en cours de rénovation hebben )

Comment

http://www.leboncoin.fr/vi/16618184.htm?ca=19_s

wat denk je steve elk 1? (jij mag die en cours de rénovation hebben )
                        Gast, koop dat eens gewoon en verkoop die voor opmaak.

Dan heb je een UR quattro voor 7k ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Gast, koop dat eens gewoon en verkoop die voor opmaak.

Dan heb je een UR quattro voor 7k ofzo.
                          Normaal zaten we nu in die zwarte hierboven op weg naar huis

Maar idd ga die gast eens contacteren om te vragen naar wat meer info over zijn urq's

Comment

Normaal zaten we nu in die zwarte hierboven op weg naar huis
                            Serieus?

Zoektoch naar een 190 16V opgegeven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Serieus?

Zoektoch naar een 190 16V opgegeven?
                              Nee tuurlijk ni zo'n 190 moet ik ook hebben.

Zijn gewoon de 2 auto's die mij het meeste doen en ze dalen ni in waarde dus als je een goedkope tegenkomt...

Comment

Nee tuurlijk ni zo'n 190 moet ik ook hebben.

Zijn gewoon de 2 auto's die mij het meeste doen en ze dalen ni in waarde dus als je een goedkope tegenkomt...
                                I like your thinking.

Comment

http://www.leboncoin.fr/vi/16618184.htm?ca=19_s

wat denk je steve elk 1? (jij mag die en cours de rénovation hebben )

Hier moet je zomogelijk nog sneller voor zijn

120.000km, '86 model, én er dan gewoon nog een ur-q bovenop krijgen met extra motor en onderdelen... want 12k is tegenwoordig al de prijs voor een 'ok' urq.

let me know wat ie zegt over z'n karren, zeer interessant!

Comment

• Ik wacht op een mailtje terug...

Wil ook wel nekeer foto's zien van de renovatie urq mss is da enkel de kas ofzo

Comment

• ja idd, als dat nog een volledige urq is die gewoon wat verwaarloosd is, kan je daar nog een heel mooie prijs van krijgen bij verkoop.

keep us posted

Comment

• Idd en die dan wa oplappen en voor 15000€ verkopen (en dan daarmee een evo I kopen)

Kvrees ervoor als die kerel veel stukken en zelfs een motor heeft zal hij er wel wa van kennen en da ni voor een appel en een ei verkopen maar je weet natuurlijk nooit...

Comment

Working...
                                        X