Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Betrouwbaar? En dan bedoel ik zowel de auto in het algemeen, als de advertentie.
    Veel rijplezier? Of eerder goed rechtdoor knallen en niet zo goed in de bochten?
    Specs?

edit: die ABY, wat is dat juist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Betrouwbaar? En dan bedoel ik zowel de auto in het algemeen, als de advertentie.
      Veel rijplezier? Of eerder goed rechtdoor knallen en niet zo goed in de bochten?
      Specs?

edit: die ABY, wat is dat juist?

als ie goed onderhouden is, ja. Stevige blokken, maar het andere onderhoud moet ook gedaan zijn (en deze heeft nog maar 100k gelopen dus zou qua onderstel e.d. goed moeten zijn).
      Ik vind dat iig plezierig rijden. Tenzij dat je enkel plezier haalt uit driftend de bocht uitkomen, dan moet je zoiets laten staan uiteraard
      maar dus maw, dat kan best een bochtje of 2 nemen, t'is een S2 met quattro voor iets.

specs heb ik hier al eens gezet, once again... ABY staat voor de motorcode, maar de verkoper hoeft daar niet mee uit te pakken want de S2 Avant is enkel met die motor geleverd geweest. 230pk en 350Nm (380 overboost), 6sec naar 100 en een 250 top.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        als ie goed onderhouden is, ja. Stevige blokken, maar het andere onderhoud moet ook gedaan zijn (en deze heeft nog maar 100k gelopen dus zou qua onderstel e.d. goed moeten zijn).
        Ik vind dat iig plezierig rijden. Tenzij dat je enkel plezier haalt uit driftend de bocht uitkomen, dan moet je zoiets laten staan uiteraard
        maar dus maw, dat kan best een bochtje of 2 nemen, t'is een S2 met quattro voor iets.

specs heb ik hier al eens gezet, once again... ABY staat voor de motorcode, maar de verkoper hoeft daar niet mee uit te pakken want de S2 Avant is enkel met die motor geleverd geweest. 230pk en 350Nm (380 overboost), 6sec naar 100 en een 250 top.
        Ik ben niet degene die zal zeggen 'deze auto heeft 2 aangedreven wielen teveel'.
        Alleen die 230pk... dat wordt niet verzekerbaar vrees ik...
        Maar zo vreselijk understated... Lijkt verdorie een doodnormale 1.9tdi en gaat zo verschroeiend hard vooruit!

Comment

Droooom-V8

V8 im guten technischen Zustand,Classic-Line-Ausstattung mit Alcantarahimmel und Mittelkonsole,Handschuhfach,Ablagefach-Fah rerseite,Hutablage in Leder bezogen,an der Hutablage hat sich schon teilweise der Kleber gelöst,Seitenrollos,elektr.Heckrollo,Servo tronik, BOSE-Casettenradio mit 10-fach Wechsler,Fahrer-Beifahrerairbag,Sitzheizun g vorne und hinten,IR-Schließanlage mit DWA,Fzg. ist mit KAW-Federn tiefergelegt(original Federn vorhanden),Sportsitze,viele Neuteile,Zahnriemen wurde bei 209tkm erneuert,Euro2 nachgerüstet,,ist vermutlich der Einzige mit der Innenausstattung in PINOTROT

Droomslee...
          Alleen die verdomde taksen hé!

Comment

• absoluut, anders reed ik al met eentje

vreselijk goedkope karren in aankoop, maar in onderhoud kunnen ze vies tegenvallen

Comment

absoluut, anders reed ik al met eentje

vreselijk goedkope karren in aankoop, maar in onderhoud kunnen ze vies tegenvallen
              Da's zo valse hoop geven hé, verdomme.
              Daarom dat die S2 me meer iets lijkt...
              + het is een Avant...

Maar verzekering...

Comment

• ja verzekering op je eigen naam op die leeftijd valt vies tegen

Comment

• Deze heeft een andere voorbumper dan die zwarte. Is dat een RS2-bumper of waren er twee soorten S2-bumpers?

Comment

• The premium domain verle.be is for sale on fruits.co. Secure the domain now and start your online success story. Safe payment and quick transfer are guaranteed.

Tamelijk wat slijt aan het stuurwiel he? Ik begin me vragen te stellen bij de echtheid van die 100.000km!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      http://verle.be/audi_s2_avant_te_koo...C07328_JPG.htm

Tamelijk wat slijt aan het stuurwiel he? Ik begin me vragen te stellen bij de echtheid van die 100.000km!
                      foto's eens bekeken, en ik twijfel er ook serieus aan.

het is natuurlijk een importbak uit duitsland die onmiddelijk verkocht wordt... niet erg zuiver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                        Ja, ik heb hem zien staan. Prachtkar é? En perfect binnen mijn budget (binnen een half jaar ), maar zou het een deftige zijn? Lijkt me nogal weinig geld.

Mag ik zo onbeleefd zijn te vragen wat jij voor de S4 hebt betaald? Dan heb ik een idee voor hoeveel die gaan. Mag in pm en als je het liever niet zegt, geen probleem hoor.
                        Ik heb de S4 5.500 betaald.
                        Maar die is wel een sec trager dan een S2 dus mss te traag voor u?

Comment

• Zo'n V8 is DE kar!

Comment

• Comment

• vet

Comment

vet
                                Echt hé ... Ideaal eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten

Oh ja, over mijn ex-S2:

1) I miss him!

2) zit dieje hier op 't forum? Want een tijd terug stelde iemand z'n S2 hier voor en zei dat het geen onbekende was.
                                  Ik ben die onlangs nog is tegengekomen, zag er nog goed uit.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten

waarom moeten die te brede velgen daar nu weer onder. Zonder was hij 5x mooier en kan je 10x zoveel fun hebben bij het rijden

Comment

• hier zijn ze weer

NUR EN BLOC ZU VERKAUFEN: 7 (Sieben) S2-Coupe Komplettfahrzeuge von 220 bis 329 PS. Allesamt fahrbereit, 3x TÜV neu. Dazu mehrere Leerkarossen (Davon 1xS2 Avant) mit Papieren sowie ein umfangreiches Gebrauchtteilelager. Hier nur die relevantesten Komponenten: 6 Stück Komplettmotore 3B+ABY sowie mehrere in Teilen. 11 Stück Getriebe 5+6-Gang, ca. 10 Zylinderköpfe, Türen, Hauben, Auspuff- und Klimaanlagen, ca. 20 Stück Achskörper vo+hi, geschätzt 50 Stück Steuergeräte, mehrere Ausstattungen Leder und Textil, Zentnerweise Querlenker, Antriebswellen, Bremssättel, Bremsscheiben und Federbeine, sowie Ansaugbrücken, Abgaskrümmer, Turbolader und vieles vieles mehr. Es handelt sich vermutlich um die umfangreichste private S2/S2-Teilesammlung überhaupt. Da ich den Platz in meinen Hallen nicht benötige, ist sofortige Abholung auch nicht notwendig. Längerfristige Belegung ist möglich. Ein S2 (Anthrazit) ist nicht abgebildet, wird derzeit noch genutzt. Gebote akzeptiere ich ausschliesslich nach Besichtigung.

UND NOCH ETWAS: Für Euro 125000.- gibt es die Hallen (Nutzfläche rund 1500qm) nebst Grundstück (ca. 7000qm) dazu....

if I only had the money

Comment

• Weer een Oudi erbij! Ik ben SUPERtevreden! WAT een auto!

Meer info volgt ongetwijfeld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten

Weer een Oudi erbij! Ik ben SUPERtevreden! WAT een auto!

Meer info volgt ongetwijfeld...
                                          Voor zij die het mss niet helemaal meer kunnen volgen; check even de laatste post(s) van dit topic: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=32308

Comment

Working...
                                          X