Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en 5 jaar volledige garantie uiteraard (audi is toch degelijker dan toyota, dus kan je toch niet voor onderdoen hé?), en een gratis vervangvoertuig indien nodig.
Nja.... dan kan ik me wel in Steve z'n prijs vinden. Deal?
Ik krijg het dus echt van de V8's die tegenwoordig aangeboden worden
Hallo, habe einen v8 abzugeben. EZ 08/1990 ist urspünglich ein 3.6er ist aber ein 4,2er reingekommen und es ist ein Schalter!
Leder Sportaustattung, klimaautomatik, sitheizung vorn, Tempomat, der auch funktioniert, Sigla Chrombedampfte Scheiben, Bose Soundsystem. Farbe schwarz innen und außen.
und es ist eine LPG Gasanlage verbaut seit ca 1 jahr, alles eingetragen, sogar Euro 2.
Neupreis Gasanlage 1800 Euro, OHNE Einbau.
preisvorstellung 2700 Euro.
stomme 4.2 taxen
V8 + verse LPG-installatie voor 2700 vraagprijs, wat wil je meer
Ik krijg het dus echt van de V8's die tegenwoordig aangeboden worden
Hallo, habe einen v8 abzugeben. EZ 08/1990 ist urspünglich ein 3.6er ist aber ein 4,2er reingekommen und es ist ein Schalter!
Leder Sportaustattung, klimaautomatik, sitheizung vorn, Tempomat, der auch funktioniert, Sigla Chrombedampfte Scheiben, Bose Soundsystem. Farbe schwarz innen und außen.
und es ist eine LPG Gasanlage verbaut seit ca 1 jahr, alles eingetragen, sogar Euro 2.
Neupreis Gasanlage 1800 Euro, OHNE Einbau.
preisvorstellung 2700 Euro.
stomme 4.2 taxen
V8 + verse LPG-installatie voor 2700 vraagprijs, wat wil je meer
2500 kopen en verder werken om jaarlijks de taks te kunnen betalen. Verbruik zal wel meevallen. Enkel onderhoud was tamelijk duur zeker?
Comment