Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOhja RRD, je vroeg nog vanwaar die grote overhangen komen. De motor ligt in de lengte en de voorwielen moeten aangedreven worden... versnellingsbak kan dus niet te ver naar achter liggen.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzo tjoenen we
laag
Moest gio met een V8 rijden, het zou deze zijn denk ik.
Plat tegen de grond, velgen zonder centerkap (beetje rag-achtig) en lange aanzuigbuis met tuningfilter....=> Giostyle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenen op alle vlak een trap hoger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenPuur op uiterlijk is een zwarte E32 750i het vetste.
Met M-parallel rims.
E32 is ook vet (uiteraard), maar direct een pak meer sjaloekie jammer genoeg. En de kont + interieur is net niet even dik. Neus is wel extreem vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
en die racekarren heb dus nog gewoon houtinleg hé, te gek
Comment
-
Kan er iemand mij het verschil eens uitleggen tussen een Audi 80 B3 1.6 TD en een Audi 90 B3 1.6 TD ?
Heeft de 90 gewoon meer luxe of zijn er nog meer verschillen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEvolution quattro DTM voorkant
Vet, Ugeken heeft al de velgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn ik wil hem zo:
Fak .
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbestaat er een bredere kont?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenKan er iemand mij het verschil eens uitleggen tussen een Audi 80 B3 1.6 TD en een Audi 90 B3 1.6 TD ?
Heeft de 90 gewoon meer luxe of zijn er nog meer verschillen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenVet, Ugeken heeft al de velgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten90 TD = extreem zeldzaam vrees ik...
mr kwou gwn het verschil eens weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichtenja da weet ek
mr kwou gwn het verschil eens weten
Comment
Comment