Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die kar rijdt zo strak.

Ophanging en stuurstrakheid is echt fenomenaal. Alleen wel heel licht sturen. Kwestie van wennen zeker.

Ik vind de sensatie van acceleratie beduidend minder dan die van de 200. Maar bij de 200 lag dat volgens mij aan dat constante torquesteer en minder isolatie enzo...

Auto staat er technisch iig magnifiek bij. Prachtig gewoon.

Comment

• blablabla, hoeveel pk heeft dat karamel nu?

Comment

• Dikke congrats Steve!
        En fak, die interieurfoto... Sfeer...

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        sneller.
        That's the way we love it!

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        Ik vin 'm vet!

alleen zien dat ie laag genoeg ligt. Of anders de overhangen wat afslijpen, of de wielen wat meer naar buiten monteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          blablabla, hoeveel pk heeft dat karamel nu?

215 aan de wielen.

Comment

• je moet er niet mee lachen

het eerste wat ik anders denk bij een hoge tiepvierenveertig is 'kijk, een amfibivoertuig'.

Maar als ie al lager ligt is het oké. Die blauwe V8 op BBS'n hier wat terug is moddervet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Ik vind de sensatie van acceleratie beduidend minder dan die van de 200. Maar bij de 200 lag dat volgens mij aan dat constante torquesteer en minder isolatie enzo...
              echt? Ik vind hem precies harder gaan dan de 200. Maar die argumenten kloppen natuurlijk wel, die 200 was vooral een pak luider ook, zo zonder kat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                215 aan de wielen.
                Jaja, oficieel, maar echt

Comment

Comment

• Carlito, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
                    1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
                    2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
                    Zal wel weer Chitchat zijn

Comment

• ow sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        echt? Ik vind hem precies harder gaan dan de 200. Maar die argumenten kloppen natuurlijk wel, die 200 was vooral een pak luider ook, zo zonder kat.
                        Tijd om die kat te verwijderen dus!

Comment

Testbank hé appel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Tijd om die kat te verwijderen dus!
                            ja er is een compleet open uitlaat bij, vertrekkende van voor de kat (dus compleet open lijn dan zonder kat)
                            eindigt uit in 2 big pipes, en het zou schandalig luid zijn

komt van een 200 turbo met 350pk.

Comment

ja er is een compleet open uitlaat bij, vertrekkende van voor de kat (dus compleet open lijn dan zonder kat)
                              eindigt uit in 2 big pipes, en het zou schandalig luid zijn

komt van een 200 turbo met 350pk.
                              Och vet!

Installeren!!
                              En wtf, 200T met 350pk!
                              Waarom heb jij dat niet? Hoeveel turbodruk heeft dat?

Comment

• dat is met een andere turbo en nog verder aangepaste injectie hé.

Dat moet allemaal niet.

Comment

dat is met een andere turbo en nog verder aangepaste injectie hé.

Dat moet allemaal niet.
                                  Maar het mag.

Comment

Frankie Loosveld Co. Ltd.
                                    het is Frankie Loosveld Unlimited. als ik al grenzen zou hebben, liggen ze ver. heel ver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                      het is Frankie Loosveld Unlimited. als ik al grenzen zou hebben, liggen ze ver. heel ver.

dan mag je eens proberen de inbus van die flens achteraan het blok los te krijgen

ding zit vast, en wil het niet forceren
                                      voorlopig maar zo gelaten.

btw, die chromé is tenminste echte... die kan je wel met een nulleke terug opblinken.

Comment

dan mag je eens proberen de inbus van die flens achteraan het blok los te krijgen
                                        bon. ik regel dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                          bon. ik regel dat.
                                          alleen als de bout afbreekt ben ik verder van huis

Comment

Working...
                                          X