Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

ooit steek ik het er wel eens onder, maar het zou énorm luid zijn.
    best goed dus eigelijk, want nu hoor je geen fuck
    kan je de originele demper niet behouden en de rest er allemaal tussenuitflikkeren dmv 2 flenzen?

Dan ziet het er niet zo tjoening uit en klinkt het hard(er)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
      't gaat over lawaai, en wie komt zich moeien? juist...
      bwa ja 't ziet er tuning uit, dan kom ik eens piepen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        kan je de originele demper niet behouden en de rest er allemaal tussenuitflikkeren dmv 2 flenzen?

Dan ziet het er niet zo tjoening uit en klinkt het hard(er)
        nee want dan klinkt het minder luid.

huidige setup is: kat - 2 middendempers - einddemper

sportuitlaat is: geen kat (uitlaat start aan waar de kat normaal begint) - 1 middendemper ipv 2 - einddemper die langs boven leeggehaald is

Comment

• zouden mammie en pappie Avantus op de lange duur niet vragen om die kar een eindje verder te parkeren, en er met je fietsje heen te rijden of zo?

Comment

• die uitlaat ziet er VET uit !

Comment

zouden mammie en pappie Avantus op de lange duur niet vragen om die kar een eindje verder te parkeren, en er met je fietsje heen te rijden of zo?
              Beetje zoals hier

Als ik met de vroege sta hebben ze niet graag dat ik 's morgens om 5h15 die 6 cilindertjes in gang draai
              Dat andere stuk rommel mag dan weer wel

Comment

zouden mammie en pappie Avantus op de lange duur niet vragen om die kar een eindje verder te parkeren, en er met je fietsje heen te rijden of zo?

genieten ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                  Als ik met de vroege sta hebben ze niet graag dat ik 's morgens om 5h15 die 6 cilindertjes in gang draai
                  tja, je zal maar gewekt worden door 6 grasmaaiers...

Comment

tja, je zal maar gewekt worden door 6 grasmaaiers...

*vroem vroem vroem*

Comment

walgelijk veel zin om een V8 te kopen, maar de taxen en onderhoud zijn moordend

En LL moet wel weten waar dit is

Jij niet alleen kerel,ik wil er ook ééntje.

Comment

• damn een classic line, die zijn zeldzaam

prachtig.

Comment

damn een classic line, die zijn zeldzaam

prachtig.
                          Ik zie ook dat er 2 motorisatie's bestaan.
                          Welke is beter?
                          Weet je ook iets over het verbruik van zo'n krel?

Comment

• Van dat interieur begin ik me wel spontaan te ontlasten vrees ik

Comment

• Ik vind het knap

V8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Van dat interieur begin ik me wel spontaan te ontlasten vrees ik
                                alé ket zo'n vet interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Ik zie ook dat er 2 motorisatie's bestaan.
                                  Welke is beter?
                                  Weet je ook iets over het verbruik van zo'n krel?
                                  Je hebt 3.6 en 4.2 V8

de 3.6 is algemeen zeer betrouwbaar, loopt zeer zacht. Minder koppel onderin, en verbruik scheelt niet gigantisch veel met de 4.2

De eerste 4.2's staan gekend voor olieverbruik, als je dus voor een 4.2 gaat, best een latere nemen (of gewoon kijken of ie rookt, en of hij reeds gereviseerd is). Koppel onderin is merkelijk beter.

Een 4.2 manueel is de max, 6.2 naar 100 en over de 250 top.

Verbruik van wat ik al gelezen heb van eigenaars is dat je gemiddeld zo rond de 12-14 zit, en als je rustig rijdt kan dat terugkomen tot op zo'n 10l.
                                  Vlam je ermee door, tja

Automaat zeker oppassen, revisie daarvan kost 7000€, dus eentje zoeken die goed schakelt.

Comment

Je hebt 3.6 en 4.2 V8

de 3.6 is algemeen zeer betrouwbaar, loopt zeer zacht. Minder koppel onderin, en verbruik scheelt niet gigantisch veel met de 4.2

De eerste 4.2's staan gekend voor olieverbruik, als je dus voor een 4.2 gaat, best een latere nemen (of gewoon kijken of ie rookt, en of hij reeds gereviseerd is). Koppel onderin is merkelijk beter.

Een 4.2 manueel is de max, 6.2 naar 100 en over de 250 top.

Verbruik van wat ik al gelezen heb van eigenaars is dat je gemiddeld zo rond de 12-14 zit, en als je rustig rijdt kan dat terugkomen tot op zo'n 10l.
                                    Vlam je ermee door, tja

Automaat zeker oppassen, revisie daarvan kost 7000€, dus eentje zoeken die goed schakelt.
                                    Ik zou zeker een automaat willen.
                                    spijtig van de taxen alleen,scheelt zo'n 3.6 veel in taxen?

Comment

• goh, een 3.6 is toch ook al een goeie 1200€ tax denk ik.

eentje zoeken op LPG, dat compenseert al.

Comment

• Ben je aan het overwegen een V8 te kopen Nemo?

Comment

Working...
                                        X