Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenBen je aan het overwegen een V8 te kopen Nemo?
Enkel de taxen pfff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZou de max zijn zo een V8!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennee want dan klinkt het minder luid.
huidige setup is: kat - 2 middendempers - einddemper
sportuitlaat is: geen kat (uitlaat start aan waar de kat normaal begint) - 1 middendemper ipv 2 - einddemper die langs boven leeggehaald is
Maar harder dan stock, en wss nog wel aanvaardbaar.
Plus het ziet er normaal uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk wil mijn originele uitlaat nog ten allen tijde kunnen steken hé, dus de einddemper met origineel eindstuk eraf slijpen zie ik niet direct zitten. Op lange afstanden lijkt die open lijn me best vermoeiend.
En een open uitlaat met enkel achterste demper is volgens mij nog te verdragen, en als je écht het varken wilt uithangen moet je de andere demper gewoon op die flens vijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmogelijkheid, maar de originele uitlaat in één stuk houden lijkt me toch een leuker gedacht.
zelfs mijn mini had er 3.
Nu 5, nadat ik er ruzie mee gekregen had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs dat 1 stuk?
zelfs mijn mini had er 3.
Nu 5, nadat ik er ruzie mee gekregen had
die sportuitlaat ligt nu ook in 3 stukken geslepen hoor, anders ging hij niet in die mens z'n koffer
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhad nog rap een foto gemaakt van die sportuitlaat
2x 8cm ofzo, en open lijn van voor tot achter
is voor na de keuring.
brullen
ik heb hier ook nog zo'n ding liggen....
binnenkort tjoeningmeeting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennog altijd niet verkocht?
Voorlopig staat ie niet meer te koop, you never know
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenVoorlopig staat ie niet meer te koop, you never know
fiddy vertel ons meer!
heb je terug een 190 gekocht?
proficiat fiddy!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeef ff door hoeveel ie weegt, dan wil 'k wil bieden
na een jaar wel nog steeds niet aan het roesten, dus ik gok van da ijzer da nie roest
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenfiddy vertel ons meer!
heb je terug een 190 gekocht?
proficiat fiddy!!!
naah
en ik wil eigenlijk ook niet, maar door die stomme uitlaat.... die past niet op een Delta of M3 ofzo, dus moet ik bijna terug een 190 kopen
Als jij een koper vindt voor m'n boot, dan zoek ik een 190. Zolang dat ding hier op m'n oprit blijft staan gaat beertje fietsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
na een jaar wel nog steeds niet aan het roesten, dus ik gok van da ijzer da nie roest
Comment
Comment