Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ik hoop niet dat je denkt dat gegalvaniseerd staal = roestvrij staal
    gast

gegalvaniseerd = niet roesten (pff, enkel bij schade) = roestvrij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      ga ik nu echt zelf een delta moeten kopen om het tegendeel te bewijzen
      graag zelfs

maar ik denk dat jij een iets diepere geldsok en een iets mooier honorarium hebt dan mij. Dus ik houd 'voorlopig' m'n pootjes er van af. Ik wil enkel nog een auto kopen waaraan ik niet belachelijk veel geld verlies, zodat ik dat geld ook makkelijk kan recupereren indien het nodig is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        gast

gegalvaniseerd = niet roesten (pff, enkel bij schade) = roestvrij
        gezandstraald staal is ook roestvrij

dus eigenlijk valt er wel nog heel wat te onderhandelen met LL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          graag!

eerst die mini afwerken, en dan nog eens een delta aan buitenkansprijzen vinden.

Nog altijd kut dat ik die van LL heb moeten laten gaan, maar die had ondertussen helemààl weggeroest geweest denk ik
          Er passen genoeg Delta's aan buitenkansprijzen ruim binnen m'n budget. Je vind er ook iets betere, die zogezegd goed zijn, maar waar niets wordt vermeld over een revisie. En die zitten meestal nét onder de km-stand van die andere delta's die duurder zijn en waarbij staat dat er wel reeds een revisie is gebeurd.

Voor mij zegt dat genoeg. Wil je een goeie dan betaal je er voor.

Er zullen uiteraard altijd uitzonderingen zijn....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
            Er passen genoeg Delta's aan buitenkansprijzen ruim binnen m'n budget. Je vind er ook iets betere, die zogezegd goed zijn, maar waar niets wordt vermeld over een revisie. En die zitten meestal nét onder de km-stand van die andere delta's die duurder zijn en waarbij staat dat er wel reeds een revisie is gebeurd.

Voor mij zegt dat genoeg. Wil je een goeie dan betaal je er voor.

Er zullen uiteraard altijd uitzonderingen zijn....
            buitenkansprijs was 2700 voor een 16v ofzo

voor dat geld reviseer ik wel een motor hoor

Comment

Dan ga je toch een serieuze kar mogen strippen

1000kg aan staal, daar betaal ik geen 500 EUR voor.
              Roestvrij, da's iets anders
              Ge moogt mijne mazouttank komen halen, helemaal gratis, er zit zelfs nog wat mazout in
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

dan moet ik oudi's zien te vinden, geheel gegalvaniseerd
                en de stukken verpats ik nog.

tot binnenkort
                Voor €150 ken ik iemand die een 200 haalt, en verkoopt aan €1500. Dus da's beter dan €500.

Comment

• als je ooit echt een integrale wilt kopen, zou ik zeker hier eens gaan kijken.
                  Ik weet het is in Italie (montecatini), maar prijs kwaliteit is die man enorm goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                    als je ooit echt een integrale wilt kopen, zou ik zeker hier eens gaan kijken.
                    Ik weet het is in Italie (montecatini), maar prijs kwaliteit is die man enorm goed

http://www.arcesezone.it/
                    Ola, merci!

Staat bij favorieten

Comment

• Is het zo dat de nachtverlichting van de schakelaars voor mistlampen, achterruitverwarming en ABS nog al ééns stuk wil gaan? Zag juist dat bij mij alleen die van de achterruitverwaming rood oplicht. Best andere schakelaars zoeken (zijn gemakkelijk en vrij goedkoop te vinden) of kan het lampje gwn vervangen worden?

Comment

• dat komt wel vaker voor ja.

geen idee hoe dat bij een 90 zit, uitneembaar lampje of gesoldeerd.

Comment

• Bij de Coupe heeft de vorige eigenaars alle schakelaars vervangen. Heb een zakje liggen met de oude.

Al meer foto's ondertussen van je 90?

Comment

• wauw

10 jahre quattro edition

Comment

• Die zetels en koetswerkkleur

@ Ugeken: meer foto's van m'n 90 zullen voor in het weekend zijn; ben vandaag begonnen met polijsten en waxen...

Comment

• Het mag dan 10 jahre quattro zijn, in zo'n bordeel stap ik niet in

Comment

• ooit koop ik zo eentje en dan stap je wss wel eens in.

hah!

Comment

Het mag dan 10 jahre quattro zijn, in zo'n bordeel stap ik niet in
                                    Gelukkig nog iemand met gezond verstand

Comment

ooit koop ik zo eentje en dan stap je wss wel eens in.

hah!
                                      Tuurlijk stap ik dan wel 'ns in, maar je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind dat wel eens wauw om te zien, maar na dag 1 ben je dat toch méér dan beu

Comment

• i'm a sucker voor al die gelimiteerde versies
                                        Los daarvan vind ik het gewoon iets hebben, die koetswerkkleur met terugkerende kleur binnenin.

vroeger vond ik een 190 met dat avantgarde interieur ook maar niets, nu vind ik het berevet

Comment

Working...
                                        X