En dan nog, ik moet niet ontkennen dat ik, ondanks dat zo'n V8 écht wel vet is, nog steeds niet heet loop van een typ44 in het algemeen. Veel dingen er aan maken het een vette kar, maar als de basis niet echt bekoort...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenMeeste van die karren hebben 200k+ kilometers, dus 119k vind ik wel nice
Alleen jammer dat de mama wss wil dat ik wacht tot mn 18de
die '2 rollementen', wat zijn dat ?
Zo'n turbodieseltje is ook vrij zeldzaam, zeker in een nog deftige staat zoals deze op het eerste zicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenRollementen = wiellagers.
Zo'n turbodieseltje is ook vrij zeldzaam, zeker in een nog deftige staat zoals deze op het eerste zicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten't is een beetje onduidelijk, maar wat vinden jullie hiervan ?
Nieuwe ambriage is niet zo positief zeker ? of kan dat geen kwaad ?
Edit: niet ver genoeg gelezen
Comment
-
-
-
1350 euro voor een bordeauxrode 80 B4 1.9 TD van juni 1992 met 220.000 km is toch vrij goedkoop of zit ik mis? De auto is uitgerust met een schuifdak, het onderhoudsboekje is in orde en hij wordt gekeurd voor verkoop. Verder nog in mooie staat als ik de foto's bekijk.
Comment
Comment