Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenSom gewoon eens alles op wat slecht is aan een S2 Avant. Dan kan ik dat ding uit m'n kop zetten!
Ik wacht ook, moet wat vragen over een ur-quattro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWikisteve is nog niet online.
Ik wacht ook, moet wat vragen over een ur-quattro
de minpunten aan een S2?
er is ook een RS2
verder ben ik er ook zot van, standaard 230pk 6-bak uitvoering, en zo' heerlijk understated ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennu wel
de minpunten aan een S2?
er is ook een RS2
verder ben ik er ook zot van, standaard 230pk 6-bak uitvoering, en zo' heerlijk understated ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk wou daarnet een polletje openen, toch maar niet gedaan wegens te moeilijk...
190E 2.5-16 vs. E34 M5 Touring vs. ur-quattro
waarom, als ik vragen mag? Dit zijn niet direct auto's die in elkaars segment zitten....of speel je met een koop-intentie?
Hier heeft al eens een poll gestaan met de 2.5-16, E30 M3, Integrale EVO etc., ik weet niet meer of de Urq er toen ook bijzat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenqua looks vind ik een S2 dikwijls net wat toffer dan een RS2. Een S2 is 100% underdog, van een RS2 kan je dat al niet meer direct zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls classics zijn die voor mij toch meer dan evenwaardig hoor
maar ik bekijk die polls meestal als 'stel je leefde 15 jaar terug'. Toen waren dat geen concurrenten.
De E34 M5 Touring bereikt om de één of andere reden nog niet echt die classic-status....er zijn er maar weinig van gemaakt, en ie blijft toch relatief betaalbaar, zeker als je vergelijkt met de M3. Dus ik weet niet of het nu het ideale moment is zo'n kar te kopen, of dat ze sowieso nog wat zakken. Een urq en een 2.5-16 zijn, in zuivere toestand althans, al lichtjes in waarde aan het klimmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenklopt, maar we zijn een RS2 dan ook wel gewoon in felblauw. Stop een RS2 in een discreet donkergroen of zwart jasje (zoals die van p-cat bv) en je zit met een iéts minder discrete auto tov een S2, maar wel een pak meer power
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEen urq en een 2.5-16 zijn, in zuivere toestand althans, al lichtjes in waarde aan het klimmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenlaat die lichtjes maar al weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEen zwarte S2/RS2 vind ik niet echt knap. Ik zou nog liefst van al een zilvere S2 hebben. Die dingen kan je ook tjoenen hé.....!!!
wereld van verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja een S2 chip je naar pakweg 280pk, met een RS2 ga je tot 400pk
wereld van verschil
een mens kan meer veranderen aan een motot dan alleen een chip hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenchip chip chip.....
een mens kan meer veranderen aan een motot dan alleen een chip hé!
dan zit je ineens op een totaal ander kostenplaatje te kijken
Het ene doen brengt ineens een ganse reeks andere noodzakelijke upgrades met zich mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
volgens mij heb je dan wel last van een turbogat. Tot 5500rpm ofzo
Comment
Comment