Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nee, N0.

Comment

• Je weet wanneer.

regel 0t.

Comment

• F0ck.

Comment

• ragusagrün, damn ik wil terug een groene auto.

Comment

• Groen = goed.

Ask Fiddy.

Comment

• Ik zeg ook kopen, je steekt je geld beter in een V8 dan in een bank/sok.

Comment

• die kar gaat 'veel' geld gaan

Comment

• Met die kilometers?

Comment

• km's maken niet zo veel uit.

Comment

• Hup, 1500€ voor een 5cil op LPG

Comment

• Fak, hoe zalig eigenlijk....

Als ik die oudi's zie met km standen boven de 250.000....eg veel moeten die voor de Benzen van die tijd toch ook niet onderdoen blijkbaar.

Steve z'n kar zit dacht ik aan 285.000 en die knalt als een gek

Comment

• Da's goedkoper rijden dan met een diesel. Ziet er een faire verkoper uit ook.

Comment

• Indd...had mij die paar maand geleden aangeboden en ik had em gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Fak, hoe zalig eigenlijk....

Als ik die oudi's zie met km standen boven de 250.000....eg veel moeten die voor de Benzen van die tijd toch ook niet onderdoen blijkbaar.

Steve z'n kar zit dacht ik aan 285.000 en die knalt als een gek
                              Het zou maar erg zijn mocht een motor geen 300.000km meer meegaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Het zou maar erg zijn mocht een motor geen 300.000km meer meegaan
                                Heb je gelijk in! Maar toch, pakweg 115pk per liter, op een blok onstaan in midden jaren '80 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  Heb je gelijk in! Maar toch, pakweg 115pk per liter, op een blok onstaan in midden jaren '80 ...
                                  ...toen alles over-engineered was.

echt uitzonderlijk wordt het bij mij pas vanaf 500k
                                  En dan nog, mits goed onderhoud haalt volgens mij elke kar dat

(waarmee ik niet onrespectvol wil overkomen tov uw kar, voor de verandering )

Comment

• goh, ik vind het toch al netjes, wetende wat voor (extra) krachten er op dat blok komen. Geen spattel olieverbruik, originele turbo, en een soepelheid die je eigelijk niet zou verwachten van zulk vermogen uit een 2.2

der fünf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

(waarmee ik niet onrespectvol wil overkomen tov uw kar, voor de verandering )
                                      pff je doet anders maar hoor

ieder z'n ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        ieder z'n ding
                                        Het mijn komt eraan.

Ooit...

Comment

• 100q - 900€

Comment

Working...
                                          X