Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten200 turbo - Rentnerfahrzeug
Foto is klein, hier de link - check de kont.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2
fak, een 200T automaat, dat wil ik nog wel eens. Eenmaal op druk blijft zo'n kar gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Dikke bak.
Heerlijk hoe al die oudi turbo's zo naar één kant torsen door dat motorkoppel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteninfo en extra foto's gekregen van die 90 op leboncoin...
damn, ik heb zin. Kar ziet er echt goed uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDoen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEnige probleem is plaats... en dat het toch wel effe rijden is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteninfo en extra foto's gekregen van die 90 op leboncoin...
damn, ik heb zin. Kar ziet er echt goed uit voor dat geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKan je daar gemakkelijk een turboblok inploffen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIn goede staat en voor die prijs zijn ze toch stilaan zeldzaam aan het worden. Maar moet doenbaar blijven natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenVind de kleur ook vet, en zelfs met een simpele 14" velg ineens een toffe kar
Ik voel me al bijna schuldig dat ik hem gepost heb, slecht voor je gemoedsrust precies .
...maar dan had je hem wsl. morgen zelf gezien .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenZo bijna standaard is hij al knap.
Ik voel me al bijna schuldig dat ik hem gepost heb, slecht voor je gemoedsrust precies .
...maar dan had je hem wsl. morgen zelf gezien .
Ik vind het gewoon een supersympa dik compact 4-deurs karretje. Daar een open filter op, en die klinkt zoals m'n ex CSQ
Comment
Comment