Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
    als ik meega pak ik natuurlijk de eend mee

dju toch te laat voor die urq
    ah zalig, wil jij dan rijden?

dan kan ik zelf met die 90 rijden in het terugkomen.

Comment

• post hier eens effe de links van de auto's die je wil bezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        ah zalig, wil jij dan rijden?

dan kan ik zelf met die 90 rijden in het terugkomen.
        terug jij met 90, ik met 16v de rest moet maar zien wie met eend wil rijden

Comment

• Als Avantus geen extra chauffeur nodig heeft ga ik passen. Ze zijn hier thuis helemaal niet blij dat ik 1400km ga bollen terwijl het over 3 weken examens zijn voor mij. Als je mij wel nodig hebt ga ik uiteraard mee .

Comment

terug jij met 90, ik met 16v de rest moet maar zien wie met eend wil rijden
            zalig, ik voel nu al dat ik zo hard in panne ga vallen met die 90.

roadtrip

Comment

• Euh... als we er een dagje auto's kijken van maken... zaterdag op zondag slapen in de Vosges?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Euh... als we er een dagje auto's kijken van maken... zaterdag op zondag slapen in de Vosges?
                vosges -> Audi 90 = 691km

home -> Audi 90 = 590km

Comment

vosges -> Audi 90 = 691km

home -> Audi 90 = 590km
                  Bagger .

Comment

• Vosges .

Comment

post hier eens effe de links van de auto's die je wil bezien.

Zou heel goede staat zijn, met alle onderhoudsboekjes bij. Kan wel tegen zondag niet alle reservesleutels meenemen. Kan mss vragen om dit nadien op te sturen met de post??

Nog straks terugbellen.

Is de minste denk ik. Wat werk aan, geen onderhoudsboekjes bij en zit andere km teller in, oude is er nog wel bij.

Comment

http://www.leboncoin.fr/vi/26503257.htm?ca=4_s
                        Zou heel goede staat zijn, met alle onderhoudsboekjes bij. Kan wel tegen zondag niet alle reservesleutels meenemen. Kan mss vragen om dit nadien op te sturen met de post??

Nog straks terugbellen.

Is de minste denk ik. Wat werk aan, geen onderhoudsboekjes bij en zit andere km teller in, oude is er nog wel bij.

eerste passeren we op een paar km langs op weg naar die 90!

Comment

• de eerste zegt mij het meeste.

Comment

• I-dem.

Comment

• Gaat een zalig tripje worden denk ik zo
                              véééél foto's aub
                              En die eerste 190 ziet er inderdaad het beste uit, zalige karren !

Comment

• jerred, kom je vanavond ook een frietje steken bij deef?

Comment

• Ah kallo time?
                                  Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
                                    Ah kallo time?
                                    goh wss niet, gewoon meetje bij dave

afkomen!

Comment

goh wss niet, gewoon meetje bij dave

afkomen!
                                      Ik wil wel, maar vandaag zal het niet lukken .
                                      Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Morgennamiddag eens naar deze gaan kijken : http://www.kapaza.be/Autos/Audi/12832414/Audi_80_l.html

Comment

eerste passeren we op een paar km langs op weg naar die 90!
                                          Perfect!!

Die eerste lijkt idd wel zeer goed he. Kerel geeft veel uitleg enzo. Zoals die krassen de meesten zouden dit niet zeggen je ziet het toch ni op foto.

Ben wel vergeten vragen of die met of zonder kat is. Hij heeft geen gele lichten dus kans is wel groot. Die 2e is wss zonder kat.

Die 3e ben ik ni zo voor, km's onduidelijk, wil geen technische controle voor verkoop, leeggehaalde kat.

Comment

Working...
                                          X