Je moet je daar niet voor schamen, jij mag dat
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe moet je daar niet voor schamen, jij mag dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenen met een oldtimer dagelijks rondrijden?
gaat ook niet he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAls dat zo'n mega koopje is... koop dat dan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenIk ken die mega koopjes van avantus...
Ik heb goeie ervaringen met 200's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk ben één keer naar een slechte kar gaan zien en 't is al van dat
Ik heb goeie ervaringen met 200's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenBen jij in DE ook al eens ni naar een quattro turbo geval krel gaan zien dat niet vooruit wou gaan
Die had achteraf gezien idd een kapotte N75 ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zie en zag een prachtige 100, ik zag een 200, ik zag nog een 100, ik zag een competition...
en 1 slechte kar, door bad luck.
Avantus en z'n koopjes zijn echt wel slecht ja
Get your facts right!
Damn zo'n zalige kar kwijl kwijl jaloers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenniet altijd?
je vergeet m'n BMW trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenniet altijd?
je vergeet m'n BMW trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenWe zullen daarover zwijgen iedereen maakt soms al eens fouten.
E30's zijn zalig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenE30's zijn zalig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenStiekem is Avantus een BMW-peet. Hij zit alleen nog steeds gedeeltelijk in de ontkenningsfase .
Comment
Comment