Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenjawohl
Maar soit, m'n vader heeft vandeweek (want binnenkort 18 ) m'n spaarrekening op zijn naam gezet zodat ik er niet aan kan zonder zijn toestemming.
Ie is bang dat wanneer ik 18 ben een auto zou kopen ed.
Dusja, om op uw vraag te beantwoorden, ik kijk er zeker al naar uit, maar zal toch m'n eerste jaren slijten met dat Chrysler krel hier thuis (of de Touareg - S6 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMaar soit, m'n vader heeft vandeweek (want binnenkort 18 ) m'n spaarrekening op zijn naam gezet zodat ik er niet aan kan zonder zijn toestemming.
Ie is bang dat wanneer ik 18 ben een auto zou kopen ed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat een blijk van vertrouwen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat een blijk van vertrouwen!
Ach wat, 'k lig er niet van wakker, m'n geld blijft zo nog wat opbrengen.
'k Werk trouwens nog voor hem en ie heeft me eigenlijk nog altijd nodig voor z'n verhuur, dus mss kan ik es een bedrijfwagen aftroggelen bij hem.
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenvooral van de bank. in principe mag dat niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenVertel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenouders mogen niet zomaar aan 't spaargeld van hun kinderen komen. in de rest van 't land dan toch, in mestvlaanderen is dat misschien nog niet zo.
Er is een wet op 'de bescherming van de tegoeden van minderjarigen'.
Je vader moet wettelijk gezien kunnen aantonen dat de afhaling gebeurd is 'in het belang van het kind' (= ruim begrip !).
Normaal gezien moet de bank bij grote afhalingen navraag doen naar de reden.
Als hij online overschrijft wordt dit niet gedaan.
Als hij de afhaling doet met de bedoeling van dat geld weldegelijk te houden voor zijn kind, om zijn zelfstandig leven deftig te laten beginnen (dus vanaf 18 jaar => meubelen, huur, belastingen ...), kan je hem dat niet echt kwalijk nemen, maar eigenlijk mag het dus niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenTjah, niet voor direct, al kriebelt het wel als ik hier zo van die old-skool Oudi's zie staat voor 500€ ofzo.
Maar soit, m'n vader heeft vandeweek (want binnenkort 18 ) m'n spaarrekening op zijn naam gezet zodat ik er niet aan kan zonder zijn toestemming.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenMijn ouders hebben dat ook gedaan (enfin...) maar je moet dan toch ook je handtekening op papier zetten voor de bank?
Ach wat, 'k heb er weinig last van, ie stort nog elke week op m'n zichtrekening voor m'n kot ed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenouders mogen niet zomaar aan 't spaargeld van hun kinderen komen. in de rest van 't land dan toch, in mestvlaanderen is dat misschien nog niet zo.
't Is de Fortis, mss willen ze niet moeilijk doen omdat ze bang zijn nog meer klanten te verliezen...
Comment
Comment