Dat naast Sjakie z'n kar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHij rijdt ondertussen op 1.8 bar ipv 2.0. Om het toch maar ietsje safer te spelen.
maar ik heb er eens mee gereden op 2 bar... fak man, op die gas staan in 6'e en je krijgt nog steeds een SCHUP onder je kont
Dat kan ik dus niet met de mijne hé...moeten echt eens gaan onderzoeken of we dat niet kunnen fixen, doet veel afbreuk aan het sanfte Fahrgefühl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIemand enig idee uit welk land deze auto komt?
Als je goed naar de foto's kijkt zie je dat het een lichte vracht auto is...
En volgens mij mag je hem LV behouden als je hem zo invoert .
Edith zegt dat ik gelijk heb
Light commercial series since 1986. 2006 onwards plate style.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat kan ik dus niet met de mijne hé...moeten echt eens gaan onderzoeken of we dat niet kunnen fixen, doet veel afbreuk aan het sanfte Fahrgefühl.
patrick gaat binnenkort de zijne laten herchippen bij JD. Mss interessant voor Roger. Als je ziet hoeveel zuiniger die van hem is. Roger heeft geen slechte chip hoor, maar verbruiken doet ie er écht wel mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhoe bedoel je? dat hij niet genoeg duwt in zesde?
patrick gaat binnenkort de zijne laten herchippen bij JD. Mss interessant voor Roger. Als je ziet hoeveel zuiniger die van hem is. Roger heeft geen slechte chip hoor, maar verbruiken doet ie er écht wel mee
Je weet toch wat ik bedoel? Als je laag in toeren zit en je geeft volgas in 6de, dan trilt ie toch zo? Vliegwiel dacht je nog
En dat verbruik: ik blijf denken dat dat aan een verkeerde instelling ligt. Ik dacht dat dat bleek toen ik ermee naar Berlijn gecruised ben...tank gaf aan leeg te zijn en ik kon een dikke 10 liter minder tanken dan ik zou moeten kunnen, zoals ik het mij herinner. En dan kloppen de verbruikswaardes uiteraard ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenwat een karren
ik wil weer gaan rijden, zo'n 5 cilinder turbo is een verslaving
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten'Bil' is Noors, dus dat is mijn gok
Edith zegt dat ik gelijk heb
En die groene achtergrond staat voor "Light Truck"!
Ga ervoor Tim!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk wil eerst dat probleem verhelpen hé, heeft weinig zin om die zo te laten chippen.
Je weet toch wat ik bedoel? Als je laag in toeren zit en je geeft volgas in 6de, dan trilt ie toch zo? Vliegwiel dacht je nog
En dat verbruik: ik blijf denken dat dat aan een verkeerde instelling ligt. Ik dacht dat dat bleek toen ik ermee naar Berlijn gecruised ben...tank gaf aan leeg te zijn en ik kon een dikke 10 liter minder tanken dan ik zou moeten kunnen, zoals ik het mij herinner. En dan kloppen de verbruikswaardes uiteraard ook niet.
Ja die tankweergave klopt wss niet echt, maar dat is bij te regelen normaal. De verbruikscijfers op de BC zijn echter redelijk hoog, en het komt niet vaak voor bij die systemen dat ze meer aangeven dan wat er werkelijk verbruikt wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenwat een karren
ik wil weer gaan rijden, zo'n 5 cilinder turbo is een verslaving
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn die groene achtergrond staat voor "Light Truck"!
Ga ervoor Tim!
Comment
-
plus weetjes
Der Motor wird tatsächlich im 6. Gang abgeregelt, allerdings nicht bei 250 km/h, sondern bei 265 km/h (GPS-Wert). In den ersten 5 Gängen setzt der Drehzahlbegrenzer bei 7.250 U/min ein, im 6. Gang bei 6.800 U/min, angezeigter Wert auf dem Tacho liegt dann bei ca. 275 km/h. Wenn man diesen Begrenzer per Softwareeingriff entfernen läßt dreht er auch im 6. Gang bis an den Drezahlbegrenzer. Laut Tacho liegen dann knapp 290km/h an, dies entspricht effektiven 277km/h.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenaahja ok! vorige keer eigelijk niets meer van gemerkt... maar idd, zoiets is prioriteit.
Ja die tankweergave klopt wss niet echt, maar dat is bij te regelen normaal. De verbruikscijfers op de BC zijn echter redelijk hoog, en het komt niet vaak voor bij die systemen dat ze meer aangeven dan wat er werkelijk verbruikt wordt.
Tenminste, ik vermoed dat die z'n verbruikscijfers daar ook op baseert? Kan me niet inbeelden dat mijn RS2 door "slecht chippen" 4 liter per 100 km meer verbruikt dan die van Patrick.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBen ik een oude lul, Sjakie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenplus weetjes
Der Motor wird tatsächlich im 6. Gang abgeregelt, allerdings nicht bei 250 km/h, sondern bei 265 km/h (GPS-Wert). In den ersten 5 Gängen setzt der Drehzahlbegrenzer bei 7.250 U/min ein, im 6. Gang bei 6.800 U/min, angezeigter Wert auf dem Tacho liegt dann bei ca. 275 km/h. Wenn man diesen Begrenzer per Softwareeingriff entfernen läßt dreht er auch im 6. Gang bis an den Drezahlbegrenzer. Laut Tacho liegen dann knapp 290km/h an, dies entspricht effektiven 277km/h.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMaar als die BC er van uitgaat dat ie maar 50 liter ofzo aan boord heeft is dat wel goed mogelijk, toch? Je kan er immers in principe 64 tanken, en onderweg naar Berlijn heb ik nooit meer dan 50 getankt. Ik vond het al zo raar dat ik 3 a 4 keer moest stoppen om te tanken
Tenminste, ik vermoed dat die z'n verbruikscijfers daar ook op baseert? Kan me niet inbeelden dat mijn RS2 door "slecht chippen" 4 liter per 100 km meer verbruikt dan die van Patrick.
Comment
Comment