Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
    Wat denk je van Lier.

Kennis van mij pa heeft daar een mooi lapje grond waar hij vroeger een mega hangar gezet heeft (één van expo 5. Kerel heeft ondertussen al een meer dan gezegende leeftijd mss wil ie wel verkopen.

Heeft ooit eens een 100tal ford model A 's gekocht en er was daar nog plaats over
    Ja euh... kopen is al helemaal onhaalbaar op mijn leeftijd he .

Maar als jij dat nu koopt en het deelt, zou dat mega fantastisch zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      repost, but who gives a ****

Als ik deze ook wel zeer aardig

Moesten ze nu ook eens een S6 Plus met de 2.2 5-pitter gemaakt hebben.... met een 280 à 300pk.... zou ideaal zijn voor hier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
        Als ik één audi zou willen op dit moment is het een S2 Avant. En de brave S2-looks behouden. Maar uiteraard wel de turbodruk een beetje opschroeven
        Dag kan en dat mag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Sgoed ik koop dat en maak er een opvangcentrum voor verwaarloosde aw-forummertjes van Waar is dat euromillions topic...

Comment

Wat denk je van Lier.

Kennis van mij pa heeft daar een mooi lapje grond waar hij vroeger een mega hangar gezet heeft (één van expo 5. Kerel heeft ondertussen al een meer dan gezegende leeftijd mss wil ie wel verkopen.

Heeft ooit eens een 100tal ford model A 's gekocht en er was daar nog plaats over
            Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Ik vind dat een pracht-idee van jullie 2.

Regel het!

Comment

• Ik doe mee.

Op dit moment staan er 3 auto's en 2 boten op de oprit. Je kan best zien dat je 's morgens goed wakker bent voordat je wegrijdt of je zit ergens tegen

Comment

Sgoed ik koop dat en maak er een opvangcentrum voor verwaarloosde aw-forummertjes van Waar is dat euromillions topic...
                morgen skiën in Peer?

Comment

Als ik deze ook wel zeer aardig

Moesten ze nu ook eens een S6 Plus met de 2.2 5-pitter gemaakt hebben.... met een 280 à 300pk.... zou ideaal zijn voor hier!
                  S6 2.2T Avant is gemaakt hé. Chip dat en je hebt je kar.

Comment

• jerred, hoe zit dat voor dit weekend?

Comment

Ik doe mee.

Op dit moment staan er 3 auto's en 2 boten op de oprit. Je kan best zien dat je 's morgens goed wakker bent voordat je wegrijdt of je zit ergens tegen

Serieus, we zouden dat eens moeten overwegen.
                      Ik heb er wel wat voor veil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                        Is dat een Plus? als er in het logo een blauwe streep is?

De brochure

Vind je hier

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Serieus, we zouden dat eens moeten overwegen.
                          Ik heb er wel wat voor veil.
                          probleem is dat we allemaal nogal ver uit elkaar wonen hé...
                          maar er valt altijd over na te denken!

Mijn ma is (of was, ik weet niet wat er nu van is) ook rustig aan het rondkijken voor ergens een hangar/loods te huren met een paar vriendinnen om in te beeldhouwen. Als daar effectief iets van komt zorg ik er voor dat ze van de eerste keer genoeg huren om een 10-tal auto's er bij te zetten.

Comment

S6 2.2T Avant is gemaakt hé. Chip dat en je hebt je kar.
                            dat weet ik.

maar ik wil een plus met standaard meer pk's. En omdat 'S6 plus' geiler is dan 'S6'

Comment

• Dat we wat verder uit elkaar wonen vind ik een minder groot probleem.

Het grootste probleem is dat het merendeel van ons nog studeert... Ik kan geen 100 euro/mnd uitgeven aan een loods huren, helaas.

Comment

Dat we wat verder uit elkaar wonen vind ik een minder groot probleem.
                                Ah, dus dat 's geen probleem?

'k Kan wel iets regelen in Kortrijk...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

dat weet ik.

maar ik wil een plus met standaard meer pk's. En omdat 'S6 plus' geiler is dan 'S6'

voila, probleem opgelost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

De brochure
                                    Vind je hier
                                    Nooit schrik van copyright shit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      Ah, dus dat 's geen probleem?

'k Kan wel iets regelen in Kortrijk...
                                      Gast, ik heb het over België, niet over West-Vlaanderen.

Comment

Dat we wat verder uit elkaar wonen vind ik een minder groot probleem.

Het grootste probleem is dat het merendeel van ons nog studeert... Ik kan geen 100 euro/mnd uitgeven aan een loods huren, helaas.
                                        Zal toch moeten vrees ik. En met 100 ga je d'r niet komen vrees ik ook.

Comment

Da's faken. Daar doe ik niet aan mee.

Comment

Working...
                                          X