Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNooit schrik van copyright shit?
Ach, Ritsuke z'n probleem dan...
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGast, ik heb het over België, niet over West-Vlaanderen.
Alsof ik een loods ga vrijmaken voor een paar halve hollanders die hun 'echt rijplezier' daar willen stallen omdat 't toch niet rijdt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenrepost, but who gives a ****
Comment
-
Ik zou zo'n S4/S6 om dezelfde reden laten staan als een S124 - althans als funkar - , hoewel ik het enorm knappe bakken vind. zo'n kar voelt direct groot, geeft een bootgevoel.... hoewel ze daarom nog niet meteen slecht rijden, maar ik heb liever iets kleiner, dat komt de handling meestal alleen maar ten goede.
Daarom, hoewel ie zeker zo knap is.... voor mij S2 Avant > S4/S6 Avant.
Comment
-
Ze rijden ook vrij lomp in standaard trim ja, zowel de vijfpitters als de v8'n. Een plus zou dan weer wel pakken beter zijn. Het verschil met een typ 44 is enorm.
Met een S2 Avant zou ik graag eens rijden. Een S2 coupé rijdt leuk, maar de Avant en sedan zouden strakker rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenZe rijden ook vrij lomp in standaard trim ja, zowel de vijfpitters als de v8'n. Een plus zou dan weer wel pakken beter zijn. Het verschil met een typ 44 is enorm.
Met een S2 Avant zou ik graag eens rijden. Een S2 coupé rijdt leuk, maar de Avant en sedan zouden strakker rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zou bij S2 heel de tijd spijt hebben dat ik geen RS2 heb....ik ben zo iemand die altijd het topmodel wil
edit: waarbij ik niet zeg dat een S2 slechter is ofzo, verre van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDus ge hebt nu eigenlijk ook heel de tijd spijt dat ge geen M5 hebt, of troost je dan met het feit dat je de zwaarste diesel hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDenk na
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJe hebt spijt denk ik.
Nadenken lukte dus niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNadenken lukte dus niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenrijdt een typ 44 beter, qua handling enzo? Ondanks dat die er nog veel meer 'boot' uitziet ?
M'n huidige 100 is natuurlijk geen standaard 44 qua onderstel, maar nu dat ALLE mogelijke onderstelrubbers nieuw zijn (tot het kleinste bakrubbertje), samen met die andere ophanging, rijdt dat imo een pak beter dan hoe een C4 S4 ooit zal kunnen rijden. Het enige dat hem nu nog wat scherpte doet verliezen zijn die 205/60 banden. Ik heb 3 dagen op m'n 225/50 16" BBS'n gereden, en dat was toen werkelijk een kart. Wisselde zonder zever even snel van richting als LL z'n competition. No lag at all.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zou bij S2 heel de tijd spijt hebben dat ik geen RS2 heb....ik ben zo iemand die altijd het topmodel wil
edit: waarbij ik niet zeg dat een S2 slechter is ofzo, verre van.
Komt nog eens bij dat ik het brave underdog karakter van een S2 wel weet te waarderen, geen kat die het waarschijnlijk doorheeft, terwijl een RS2, zeker in jouw blauw, het toch wel min of meer uitschreeuwt. Porsche wielen, grote remmen, die voorbumper etc....
Idem met een 190; ik zou absoluut maar al te graag ooit een EVO1 of liever nog EVO2 hebben, als liefhebbersstuk, als verzamelauto..... maar ik zou in geen geval spijt hebben 'maar' met een 2.5-16 niet-EVO te rijden.
Uiteraard speelt de financiële kant ook mee. Aan een goede RS2 moet ik de eerste x aantal jaar nog niet denken, een S2 Avant valt met wat geluk wat rapper binnen budget
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenja.... maar de kloof tussen S2 / RS2 is zo groot dat ik ze als 2 verschillende modellen aanzie. En je gaat ze ook anders behandelen; een RS2 zou ik in concoursstaat willen en OEM houden, als collector, een S2.... tsja, die mag getjoened worden, als er blokken zijn die zich daar goed toe lenen zijn het deze wel. En daar moét ook mee gereden worden.
Komt nog eens bij dat ik het brave underdog karakter van een S2 wel weet te waarderen, geen kat die het waarschijnlijk doorheeft, terwijl een RS2, zeker in jouw blauw, het toch wel min of meer uitschreeuwt. Porsche wielen, grote remmen, die voorbumper etc....
Idem met een 190; ik zou absoluut maar al te graag ooit een EVO1 of liever nog EVO2 hebben, als liefhebbersstuk, als verzamelauto..... maar ik zou in geen geval spijt hebben 'maar' met een 2.5-16 niet-EVO te rijden.
Uiteraard speelt de financiële kant ook mee. Aan een goede RS2 moet ik de eerste x aantal jaar nog niet denken, een S2 Avant valt met wat geluk wat rapper binnen budget
Wss grotendeels door het verhaal errond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOver wat moet ik dan nadenken?
Ik zou me echt storen aan het rijden met een 525d/530d: dat is ongelofelijk verwaand, I know. Maar als er dan een 535d voorbijrijdt, al is het tegen 130 km/h, dan erger ik me mateloos.
Erg eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEen typ 44 rijdt imo merkelijk strakker en lichtvoetiger ja, en vooral met meer rijgevoel. En dat wordt algemeen zo gesteld op de oudi-fora. De eerste keer dat ik met een 100 S4 reed (een sedan) was ik redelijk teleurgesteld, en die kar was vrij vers met 130k op de klok. Ophanging was te comfortabel, en het stuur was té licht en redelijk gevoelloos. Helemaal anders dan m'n ex CSQ. Een boot mag je het niet noemen, maar de letter S zou ik het niet durven toeschrijven in standaard ondersteltrim. Ideale autobahnkar ja.
M'n huidige 100 is natuurlijk geen standaard 44 qua onderstel, maar nu dat ALLE mogelijke onderstelrubbers nieuw zijn (tot het kleinste bakrubbertje), samen met die andere ophanging, rijdt dat imo een pak beter dan hoe een C4 S4 ooit zal kunnen rijden. Het enige dat hem nu nog wat scherpte doet verliezen zijn die 205/60 banden. Ik heb 3 dagen op m'n 225/50 16" BBS'n gereden, en dat was toen werkelijk een kart. Wisselde zonder zever even snel van richting als LL z'n competition. No lag at all.
ik moet toegeven: waar dat ik door een ritje met Scoobysteve z'n Sub iets had van 'kleine turboblokken zijn d us écht niets voor mij', heeft jouw kar me wél terug weten te verleiden.... en als ie weldegelijk zo goed rijdt als dat jij beschrijft (ik moet me maar geloven aan gezien ik niet achter het stuur mag kruipen ) heb ik er toch wel respect voor, veel respect zelfs....
.... maar ik vind ze nog steeds te lelijk om ooit te overwegen er eentje te kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenop foto heb ik ook vaak dat gedacht. Een S2 is meer understated, en de bumpers van een RS moet je voor zijn. Maar telkens ik eentje IRL zie, klopt het plaatje gewoon. Dat ding staat er gewoon, road presence
Wss grotendeels door het verhaal errond.
maar toch.... je kan niet ontkennen dat de basisversies van beiden veel meer underdog zijn en er eveneens mogen zijn
ik zeg je, moesten ze financieel aan elkaar gewaagd zijn zou ik waarschijnlijk iets heel anders typen en zeggen RS2>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>S2 en EVO2>>>>>>>>>>>>190E 2.5-16. Maar da's uiteraard niet het geval.
Comment
Comment