Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar aan de andere kant blijf ik wel sterk in een discussie en begin ik niet te wenen en te zeggen dat ik er geen zin meer in heb omdat één iemand es een onderwerp in het belachelijke heeft getrokken, terwijl die dat gewoon wat luchtiger (lees humoristisch) omschreven heeft.
Ga nu toch eens terug in je ballenbad man, of ga ergens anders een topic verzieken.
Typisch
Jij bent iemand die altijd bij de eerste is om kritiek te geven (en terecht) waarbij je meestal ook gelijk hebt, maar als je kritiek terug krijgt O WEE!
Internet bekrompenheid, 't is wat, maar iedereen heeft wel zoiets minder aan z'n personage hier...
Jij bent iemand die altijd bij de eerste is om kritiek te geven (en terecht) waarbij je meestal ook gelijk hebt, maar als je kritiek terug krijgt O WEE!
Internet bekrompenheid, 't is wat, maar iedereen heeft wel zoiets minder aan z'n personage hier...
Het hangt er van af van wie die kritiek ook komt. Pot verwijt ketel, zegt je dat iets?
Ik ben toch gewoon een degelijke discussie aan het houden met Avantus en Fiddy, tot jij er tussen komt. Daar zijn we het toch over eens, of niet?
Soit, ik vind je een goeie kerel, ik heb het daarnet nog tegen Steve op msn gezegd. Liever hart op de tong dan achterbaksheid, dat apprecieer ik.
Maar je moet nu ook weer niet het bloed onder m'n nagels vandaan willen halen hé.
Soit, ik vind je een goeie kerel, ik heb het daarnet nog tegen Steve op msn gezegd. Liever hart op de tong dan achterbaksheid, dat apprecieer ik.
Maar je moet nu ook weer niet het bloed onder m'n nagels vandaan willen halen hé.
Ik heb nog nooit uw bloed onder uw nagels willen halen, maar 'k ben nu ook weer niet het type die dan wat zou terug kruipen met de gedachte van 'wat als ie mij niet meer zo leuk vind' ofzo.
Vroeger had ik dat wel meer, maar 'k ben daar afgestapt, maar 'k ben nu ook weer geen zo'n no-liver zoals er hier een paar zitten die hun geen reet aantrekken van wat de andere over hun denken.
Comment