Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wij rijden thuis met een bijna-topmodel en we zijn ook content.

Dus waarom een vergelijking maken met een RS6

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      De RS6 heeft een andere ophanging dan de S6 en omdat die MTM maar 702pk kan halen uit de 5.0TFSI motor is 't dus een andere ophanging dan de S6 hé
      730pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        730pk.
        Altijd bij de pinken, nice!

Comment

• quattro zorgt niet met zekerheid voor onderstuur
          rwd zorgt niet met zekerheid voor overstuur

Maar als jij op het toneel verschijnt is de discussie wel met zekerheid naar de kloten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Maar als jij op het toneel verschijnt is de discussie wel met zekerheid naar de kloten
            'k Heb zo ook van m'n betere inbrengen in een discussie.

Maar nu niet!

Comment

Maar nu niet!

It shows!

Comment

It shows!
                Maar aan de andere kant blijf ik wel sterk in een discussie en begin ik niet te wenen en te zeggen dat ik er geen zin meer in heb omdat één iemand es een onderwerp in het belachelijke heeft getrokken, terwijl die dat gewoon wat luchtiger (lees humoristisch) omschreven heeft.

Klein-kind-gedragingen, It shows!

Comment

• Ga nu toch eens terug in je ballenbad man, of ga ergens anders een topic verzieken.

Comment

Ga nu toch eens terug in je ballenbad man, of ga ergens anders een topic verzieken.
                    Typisch

Jij bent iemand die altijd bij de eerste is om kritiek te geven (en terecht) waarbij je meestal ook gelijk hebt, maar als je kritiek terug krijgt O WEE!

Internet bekrompenheid, 't is wat, maar iedereen heeft wel zoiets minder aan z'n personage hier...

Comment

• 't Is hier precies gezellig.

Comment

Typisch

Jij bent iemand die altijd bij de eerste is om kritiek te geven (en terecht) waarbij je meestal ook gelijk hebt, maar als je kritiek terug krijgt O WEE!

Internet bekrompenheid, 't is wat, maar iedereen heeft wel zoiets minder aan z'n personage hier...
                        Het hangt er van af van wie die kritiek ook komt. Pot verwijt ketel, zegt je dat iets?

Ik ben toch gewoon een degelijke discussie aan het houden met Avantus en Fiddy, tot jij er tussen komt. Daar zijn we het toch over eens, of niet?

Soit, ik vind je een goeie kerel, ik heb het daarnet nog tegen Steve op msn gezegd. Liever hart op de tong dan achterbaksheid, dat apprecieer ik.
                        Maar je moet nu ook weer niet het bloed onder m'n nagels vandaan willen halen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          't Is hier precies gezellig.
                          rete-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            't Is hier precies gezellig.
                            We zetten ons erbij

*zetten ons*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              fiddy, zou jij anders rijden met een EVOII, dan met een "gewone" 2.5-16?
                              dat zou iig wel de bedoeling zijn ja. Maar ik kan je niets beloven, papa Steve...

Comment

Het hangt er van af van wie die kritiek ook komt. Pot verwijt ketel, zegt je dat iets?

Ik ben toch gewoon een degelijke discussie aan het houden met Avantus en Fiddy, tot jij er tussen komt. Daar zijn we het toch over eens, of niet?
                                Tuurlijk zal je beter kunnen discussieren met sommige mensen en dan met andere mensen wat minder, da's geen erg.

Maar m'n opmerking daarnet was geen verwijt hoor, gewoon een constatatie.

Ook ik heb graag wat feedback over m'n gedrag (zolang het niet te veel is ) en m'n vrienden weten dat ook omdat ik het genoeg over hen doe.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Soit, ik vind je een goeie kerel, ik heb het daarnet nog tegen Steve op msn gezegd. Liever hart op de tong dan achterbaksheid, dat apprecieer ik.
                                Maar je moet nu ook weer niet het bloed onder m'n nagels vandaan willen halen hé.
                                Ik heb nog nooit uw bloed onder uw nagels willen halen, maar 'k ben nu ook weer niet het type die dan wat zou terug kruipen met de gedachte van 'wat als ie mij niet meer zo leuk vind' ofzo.

Vroeger had ik dat wel meer, maar 'k ben daar afgestapt, maar 'k ben nu ook weer geen zo'n no-liver zoals er hier een paar zitten die hun geen reet aantrekken van wat de andere over hun denken.

De extreme kanten zijn nooit de beste toch?

Comment

• waar the fuck zijn we eigenlijk over bezig? Niet te emo hé!

Comment

• Owkey

on topic!

Comment

waar the fuck zijn we eigenlijk over bezig? Niet te emo hé!
                                      't Laatste, wie is hier eigenlijk emo?

ik heb het daarnet nog tegen Steve op msn gezegd

Doe je dat meer, zo gesprekjes laat op de avond over forummembers?

Comment

• Wat een gezeik seg. Moet ik hiervoor op't forum komen?

Ik wil hier oude krellen zien!

Comment

• Ik geef het op! Veel plezier nog!

Comment

Working...
                                          X