Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    't Laatste, wie is hier eigenlijk emo?

ik heb het daarnet nog tegen Steve op msn gezegd

Doe je dat meer, zo gesprekjes laat op de avond over forummembers?
    Ik in ieder geval wel.

Ik had het net nog over jou, met Gio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik geef het op! Veel plezier nog!
      Ga je nu heel boos met grote rode letters zeggen dat je het hier afbolt en nooit meer terug komt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Ga je nu heel boos met grote rode letters zeggen dat je het hier afbolt en nooit meer terug komt?
        Hou feedback maar in het oog! Ik ga een Jarno'ke doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Hou feedback maar in het oog! Ik ga een Jarno'ke doen!
          ok! in plaats van een PM bel je dan maar als je remblokken op zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            Een typ 44 rijdt imo merkelijk strakker en lichtvoetiger ja, en vooral met meer rijgevoel. En dat wordt algemeen zo gesteld op de oudi-fora. De eerste keer dat ik met een 100 S4 reed (een sedan) was ik redelijk teleurgesteld, en die kar was vrij vers met 130k op de klok. Ophanging was te comfortabel, en het stuur was té licht en redelijk gevoelloos. Helemaal anders dan m'n ex CSQ. Een boot mag je het niet noemen, maar de letter S zou ik het niet durven toeschrijven in standaard ondersteltrim. Ideale autobahnkar ja.

M'n huidige 100 is natuurlijk geen standaard 44 qua onderstel, maar nu dat ALLE mogelijke onderstelrubbers nieuw zijn (tot het kleinste bakrubbertje), samen met die andere ophanging, rijdt dat imo een pak beter dan hoe een C4 S4 ooit zal kunnen rijden. Het enige dat hem nu nog wat scherpte doet verliezen zijn die 205/60 banden. Ik heb 3 dagen op m'n 225/50 16" BBS'n gereden, en dat was toen werkelijk een kart. Wisselde zonder zever even snel van richting als LL z'n competition. No lag at all.
            Daar kan ik Avantus zeker gelijk in geven, bij de S4 heb je heel weinig gevoel met de baan, soms moet je gewoon gokken of je nog grip hebt of genoeg grip gaat overhouden
            Ik heb ook oudere Oudi's gehad en kwa weginfo waren die zoveel beter! Die zonder cervo kon ik tot op de milimeter juist mee sturen (bij wijze van spreken he)

Zelfs nu als ik een sportief ritje wil doen, kwa bochtjes nemen, dan neem ik het A3ke met 225's, zoveeeeel meer grip en gevoel dan de S4.

Ik weet niet welke verlagindsveren er onder de S4 steken maar het is de grootste rommel die er bestaat, het zou mij niet verbazen moest ie op de ori veren staan (hoog op zn poten) dat ie dan een betere baanligging zou hebben! binnekort nog eens gaan horen voor andere veren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              Owkey

on topic!

Blijft toch de vetste 100 die ik ooit gezien heb!!!

Comment

• inderdaad ja

alleen die lichten te veel he

Comment

• Lekker .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                    Daar kan ik Avantus zeker gelijk in geven, bij de S4 heb je heel weinig gevoel met de baan, soms moet je gewoon gokken of je nog grip hebt of genoeg grip gaat overhouden
                    Ik heb ook oudere Oudi's gehad en kwa weginfo waren die zoveel beter! Die zonder cervo kon ik tot op de milimeter juist mee sturen (bij wijze van spreken he)

Zelfs nu als ik een sportief ritje wil doen, kwa bochtjes nemen, dan neem ik het A3ke met 225's, zoveeeeel meer grip en gevoel dan de S4.

Ik weet niet welke verlagindsveren er onder de S4 steken maar het is de grootste rommel die er bestaat, het zou mij niet verbazen moest ie op de ori veren staan (hoog op zn poten) dat ie dan een betere baanligging zou hebben! binnekort nog eens gaan horen voor andere veren.
                    Steek onder jouw kar een goede aftermarket ophanging, en schakel de elektronische servo uit (zodat je enkel op hydraulische terugvalt), en je herkent je auto niet. Dan heb je echt een dikke rijders-kombi met poeier. Nu is er te veel geprutst met de ophanging, ik vermoed veren afgeslepen enzo.

Comment

• Gekke Scandinaviërs

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

Comment

Nu is er te veel geprutst met de ophanging, ik vermoed veren afgeslepen enzo.
                            Zoiets dacht ik ook al...

Comment

Comment

• vette pics, beesten

Comment

vette pics, beesten
                                  Agreed

Ondertussen ook nog het (Noorse) topic gevonden van die witte zelfbouw-S1 uit Noorwegen, wat een ongelooflijk dik project is dat man!
                                  Doel: 1pk/kilo, 1350kilo. Voorlopig zit hij nog op 900pk

Comment

Comment

• Levensgevaarlijkheid

Comment

• Damn

Comment

• Zalige pics quadridinges!

Comment

Working...
                                          X