Het licht van het dash van de compi is uitgevallen. Net daarvoor wel het lichtje van het handschoenkastje uitgedraaid (gaat nu écht niet meer dicht, en veel licht is irritant). Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHet licht van het dash van de compi is uitgevallen. Net daarvoor wel het lichtje van het handschoenkastje uitgedraaid (gaat nu écht niet meer dicht, en veel licht is irritant). Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
normaal niet, maar je weet nooit. check eerst en vooral de zekering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennormaal niet, maar je weet nooit. check eerst en vooral de zekering.
Euh
OK
*gaat naar howstuffworks
Comment
-
-
ik draaide tlampke uitOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwat valt er jou te verwijten mss?
Comment
-
stap één, je steekt dat lampje terug en sluit het handschoenkastje (wat sowieso wél nog gaat)
stap twee, je checkt of je verlichting nu wel gaat (prob. not, maar je weet nooit)
if not, stap drie, je geeft eens een flinke mep bovenop het dashboard
if still not, stap vier, check de zekering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBart het was zaaaaaaalig man
Gruppe B Rally style
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenstap één, je steekt dat lampje terug en sluit het handschoenkastje (wat sowieso wél nog gaat)
*zucht*.
NEE!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten*zucht*.
NEE!
ik geef daar één mep op en dat ding is dicht
beetje feeling graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengvd, JA!
beetje feeling graag.
Ik zet er 100 EUR op dat je dat niet lukt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenif not, stap drie, je geeft eens een flinke mep bovenop het dashboard
Oudi's
Comment
-
sorry, bij het instappen mijne voet in da kaske geplantOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengvd, JA!
beetje feeling graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zet er 100 EUR op dat je dat niet lukt
wel bijvertellen als bart bv iets afgebroken heeft hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zet er 100 EUR op dat je dat niet lukt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zet er 100 EUR op dat je dat niet luktOorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtensorry, bij het instappen mijne voet in da kaske geplant
ja lol, ok
dus het is afgebroken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenserieus?
wel bijvertellen als bart bv iets afgebroken heeft héOorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDas al een mooi getal om een handschoenkastje te sluiten.
Hey, Steve zegt dat ie dat met 1 mep sluit met wat feeling. I say go ahead.
Ik zet alleszins 100 EUR in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDas al een mooi getal om een handschoenkastje te sluiten.
ahahahahah.
Comment
Comment