Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbedankt om te bellen
We zijn daar eigenlijk toevallig beland, eerst op wat parkings rondjes gaan draaien tot Bart opeens die ingeving had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenvoeg daar nog een golf gti, een polo g40 en twee corrado g60`s aan toe en dan hebben we de rijdende karren zowat gehad , ook nog twee oude 80 in opmaak dacht ik, ben de tel kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbedankt om te bellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenpas op de parking van den aldi op het idee gekomen van hem te bellen, kerel woont nog maar drie weken op zn farm en de gazon plakt al in de bomen , jij zal er zeker wel eens langs gaan binnenkort want is zijn stallen aant ombouwen tot een deftige garage-werkplaats met brug, carroserie en polyster-afdeling, komt daar dik in orde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenaangekocht op 20 juni met 178.990km op de klok, bij vertrek in Frankrijk
je moet maar eens zien hoeveel het er nu al zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDenk dat dat nog meevalt...richting 188 ofzo als ik me niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHell yeah...Ik moet er niet aan denken dit incl Croix allemaal uitgestoken te hebben met iets Frans of Italiaans, ofzo..
Comment
-
-
Comment