Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zelfs dat geef ik er niet aan.

Comment

• Weet iemand waar ik een voorste Audi logo voor m'n Coupé GT kan verkrijgen? (het is namelijk gestolen)
      Ook zit ik met een probleem, ik had een 2-tal weken niet gereden met m'n wagen (stond buiten) tot ik begin deze week er een ritje mee wou maken. Nu is het zo dat ik m'n toeren hoog moest houden om niet stil te vallen, vanaf dat ik m'n gas losliet viel m'n wagen stil en na 2 maal herstarten startte hij niet meer. Gisteren ben ik opnieuw gaan proberen en had ik alweer hetzelfde probleem. Wat kan de oorzaak van het probleem zijn? (kan het zijn dat hij niet genoeg benzinetoevoer krijgt in ralenti of...)

alvast bedankt,
      BWS

Comment

• mss trek je ergens valse lucht. Check al je onderdrukslangen eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          maandje geleden verkocht geweest voor 1365€ op ebay.

en staat nu uiteraard al terug te koop

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• iemand zin in een lpg instalatie .
            Audi is normaal verkocht maar ik moet de lpg eruithalen.
            Indien interese geef maar een seintje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
              Weet iemand waar ik een voorste Audi logo voor m'n Coupé GT kan verkrijgen? (het is namelijk gestolen)
              Dealer al geprobeerd? Volgens mij nog probleemloos te bestellen daar...

Comment

• Comment

• Tuning

Comment

• ik wil dat stuur

ubervet met die wielen

Comment

• Is 220000km voor een 2.8V6 veel? Ik vermoed van wel, maar heb geen idee wat die motoren aankunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                        Is 220000km voor een 2.8V6 veel? Ik vermoed van wel, maar heb geen idee wat die motoren aankunnen.
                        Moeilijk te zeggen. Veel zal afhangen van onderhoud en van het feit of er al het een en het ander vervangen is. Als je kijkt op mobile merk je dat kilometerstanden tussen de 200 en 300k kms in elk geval geen uitzondering zijn.

Comment

• alles hangt idd af van onderhoud. km-standen van 300-400k zijn iig geen uitzondering hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                            Moeilijk te zeggen. Veel zal afhangen van onderhoud en van het feit of er al het een en het ander vervangen is. Als je kijkt op mobile merk je dat kilometerstanden tussen de 200 en 300k kms in elk geval geen uitzondering zijn.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            alles hangt idd af van onderhoud. km-standen van 300-400k zijn iig geen uitzondering hoor.

Ja, ik heb da ook al gemerkt. En als er al vanalles vervangen is, kan dat alvast niet meer direct stuk gaan é.

Mja, hoogstwaarschijnlijk gaat de Polo de deur uit. En Chevy is verliefd geworden op dit. Het model uiteraard, niet per se die wagen. En uiteraard zijn die hier in België weer vrij zeldzaam. Het grote probleem is eigelijk het budget. Het probleem is dat ik iets zoek waar 3 grote honden, en één kleinere in kan en dat we toch nog een achterbank hebben. En volgens mij moet dat met zo ééntje wel lukken. Of het laatste model 100? Een 80 avant gaat te klein zijn denk ik. Ik kan natuurlijk ook naar een ander merk, maar ik zou héél graag terug Quattro hebben, na 2 keer in de gracht te hebben gelegen met de huidige.

Mja, de zoektocht gaat voort. Toch alvast bedankt!

Comment

• een 100 S4 Avant mss? Kost je wss ietsje meer aan aanschafprijs, maar qua tax zit je lager, en op alle andere vlak een pak leukere auto!

Comment

een 100 S4 Avant mss? Kost je wss ietsje meer aan aanschafprijs, maar qua tax zit je lager, en op alle andere vlak een pak leukere auto!

Haha, ja, da zou dan een droom zijn, terug een S! Maar ik vrees dat die hier ook dun gezaaid gaan zijn. Zeker de 2.2's. 4.2 is veel te veel taks.

Comment

• zo eentje gelijk Sjakie5v op het forum heeft hé, ideaal!

Comment

zo eentje gelijk Sjakie5v op het forum heeft hé, ideaal!

Ah, kweet ni? Het probleem is er een deftige vinden vinden é.

Comment

• Sjakie5v zijn auto=

Maar gaat toch boven het budget zitten, als er al één gevonden wordt. Sjakie is zijne niet moe toevallig?
                                      Last edited by ; 19/12/2008, 12:50.

Comment

• woh

das echt oldskool zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

't qouten waard

Comment

Working...
                                          X