644 - 1837l
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten500E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJe had beter je 16" BBS-jes gehouden.
Nee serieus, met mooie velgen kan daar misschien nog iets van gemaakt worden, nu vind ik het een 'iets minder mooie' bak.
en no shit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwaarom had ik die 16" moeten houden, daar kon ik toch niets meer mee doen.
en no shit
Die pasten toch ook onder je vorige 100?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenPassen die daar niet onder misschien?
Die pasten toch ook onder je vorige 100?
op de avant sowieso no go, dat is 4x108 ipv 5x112.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenm'n vorige was een 'sport', die had wielkasbogen. 16" bij m'n huidige raakte dus in de kassen.
op de avant sowieso no go, dat is 4x108 ipv 5x112.
Maar je gaat me niet wijsmaken dat er daar geen enkele vette velg onder past?
Bolero's ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenonder m'n TQ? Ik vind dat daar nu al vette velgen onder liggen
bolero's zijn 17", dat is veel te groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk wil 16" onder die dieselstoof zien. Maakt niet uit wat.
Als het maar vet is.
Gast, dan gaat dat helemaal niet meer vooruit.
Deze 14" deksels zijn echt dé shit op die ketel. Zoals het hoort².
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
644 - 1837l
Daar zou ik mijn 4 honden wel in krijgen! Steve, waar vind jij die auto's toch altijd? Als ik nu zo ene met Quattro zou vinden en ni teveel km's...
Welke motoren kunnen er in een 100 zitten? En is er iets bij dat onder de 13.5 naar 100 gaat?
Comment
Comment