Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
    Daar zou ik mijn 4 honden wel in krijgen! Steve, waar vind jij die auto's toch altijd? Als ik nu zo ene met Quattro zou vinden en ni teveel km's...

Welke motoren kunnen er in een 100 zitten? En is er iets bij dat onder de 13.5 naar 100 gaat?
    ja als ze daar niet ingaan zijn het geen gewone hondjes

beschikbare motoren waren hetzelfde als in de sedan, met als topversie een 100 2.2 TQ met 165pk
    bestond uiteraard ook in Audi 200 Avant, met tot 220pk (zelfde motor als je ex-S2)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Gast, dan gaat dat helemaal niet meer vooruit.

Deze 14" deksels zijn echt dé shit op die ketel. Zoals het hoort².
      So, 19s of 20s naar 100 merk je niet. En dan kan je tenminste zeggen dat je nog mooie velgen hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        het ding rijdt vlotter met de km. zonder zever

regen en 185 bandjes, zonder servo... toch wat aanpassen

Dat ding heeft toch servo? Waarvoor dienen die servopomp en servo-reservoirtje dan?

Comment

ja als ze daar niet ingaan zijn het geen gewone hondjes

beschikbare motoren waren hetzelfde als in de sedan, met als topversie een 100 2.2 TQ met 165pk
          bestond uiteraard ook in Audi 200 Avant, met tot 220pk (zelfde motor als je ex-S2)

Maar die topversies van zowel 100 als 200 zijn hier in België natuurlijk ni te vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            So, 19s of 20s naar 100 merk je niet. En dan kan je tenminste zeggen dat je nog mooie velgen hebt.

Dit zijn mooie velgen.

Comment

Dat ding heeft toch servo? Waarvoor dienen die servopomp en servo-reservoirtje dan?
              euh ik bedoel abs

Comment

• Ah

Ja.

Comment

Maar die topversies van zowel 100 als 200 zijn hier in België natuurlijk ni te vinden?
                  een 100 Avant vind je al niet vaak, en zeker niet in quattro. Een 200 Avant quattro is al helemaal zeldzaam. Als ik eentje tegenkom laat ik het weten!

Comment

daar draait het echt niet om bij deze kar, Tom

Comment

Dit zijn mooie velgen.
                      Neen.

Comment

daar draait het echt niet om bij deze kar, Tom
                        Waar draait het dan om?
                        Om met een trage kar te kunnen rondrijden?

Comment

Waar draait het dan om?
                          Om met een trage kar te kunnen rondrijden?
                          De cheapheid

Comment

• Ik heb zo'n 100 avant nooit een mooi ding gevonden, maar iets trekt mij wel aan in die kar. Kan het niet beschrijven is gewoon iets speciaals.
                            Die letzten Worte ...
                            ... eines Diesel-Fahrers:
                            "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                            W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                              Ik heb zo'n 100 avant nooit een mooi ding gevonden, maar iets trekt mij wel aan in die kar. Kan het niet beschrijven is gewoon iets speciaals.
                              ik vind het zo ook geen bijster mooi ding hoor, maar het heeft gewoon 'charme'. Zo'n gigantische break, met een luie roffelende vijfcilinder diesel... gewoon heerlijk chill rondbollen

Comment

644 - 1837l

Wat een beestig snelle kar zeg .

Comment

• echt hé, of je er nu met 7 man inzit of alleen... het voelt hetzelfde

Comment

ik vind het zo ook geen bijster mooi ding hoor, maar het heeft gewoon 'charme'. Zo'n gigantische break, met een luie roffelende vijfcilinder diesel... gewoon heerlijk chill rondbollen

Ideale reiskar! Met die ophanging voel je niets van het wegdek na 5 min (1km verder) lig je int slaap

Wel weer een avantusdeelke...

Comment

• Avantus

Audi 100 turbo quattro voor 500€ waar wacht je op?

Nu je toch een goedkope dagelijkse kar hebt koop eens deze v8, 1800€

Die snelle bompakarren kosten echt gene zak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                                        Avantus

Audi 100 turbo quattro voor 500€ waar wacht je op?

Nu je toch een goedkope dagelijkse kar hebt koop eens deze v8, 1800€

Die snelle bompakarren kosten echt gene zak
                                        eerste is zelfs een 100 sport turbo quattro. Ideale kar voor stukken ja, maar hij staat ver weg.

En die V8 is zo rot als het maar kan zijn denk ik.

Comment

Ja pas op, het zijn geen beren van honden é. 2 Galgo's, één greytje en één Whippet. Allemaal smallekes dus, maar wel een schofthoogte tussen 65 en 68cm (Whippet is dan weer een pak kleiner (47 tot 51cm. Die kunnen heel lang en breed liggen, maar ook in een bolleke. Trouwens, de korte ritjes blijven ze toch rechtstaan, te nieuwsgieirg é.

Probleem is, het is de opp die telt, met hoogte, bvb zoals een Zafira ed ben ik niets, kan ze moeilijk stapelen é.

Ik heb al naar serieus wat foto's gekeken en volgens mij moet dat lukken, ook omdat ik wíl dat het lukt zenne. Natuurlijk, op foto kan dat bedriegen é. Sjakie, zou je eens iets willen doen? Even de lengt en breedte van je koffer meten. Hoeft niet vandaag zenne, wanneer je eens tijd hebt, als je wil. Alvast bedankt.
                                          Als ik er morgen aan denk wil ik zelfs een foto maken met mijn twee beestjes in de koffer

Comment

Working...
                                          X