Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Verhuiscapaciteiten
    daarstraks nog een grote frigo verhuisd met de S4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      een 100 Avant vind je al niet vaak, en zeker niet in quattro. Een 200 Avant quattro is al helemaal zeldzaam. Als ik eentje tegenkom laat ik het weten!

Thanks to burst my bubble!

Ja, als je per toeval één tegenkomt, mag je't gerust laten weten, het is beslist, Polo vliegt buiten. Wat er in de plaats moet komen? Een hele ruime break met Quattro en benzinemotor aan een lage prijs, de rest maakt niet uit.

Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
      Als ik er morgen aan denk wil ik zelfs een foto maken met mijn twee beestjes in de koffer

Mercikes, da's vriendelijk.

Comment

echt hé, of je er nu met 7 man inzit of alleen... het voelt hetzelfde
        zit de extra achterbank erin ?

Comment

• en wat is een benz toch steeds dezelfde gebleven
          alles staat daar nog steeds op dezelfde, logische plaats als in deze zijn jaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            zit de extra achterbank erin ?
            nee jammer genoeg niet

maar je kan ook liggen in de koffer

Comment

• Audi 200 turbo quattro break:

1500€: http://www.leboncoin.fr/vi/27422453.htm?ca=17_s
              1800€: http://www.leboncoin.fr/vi/30860496.htm?ca=17_s

Avantus ga dit halen:
              AUDI 200 QUATTRO (Oettinger) turbo 250 CV d'origine: 2200€

Die karren zijn zo goedkoop he. Waarom zijn die urq dan zo duur??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                Omdat het de eerste was met quattro?

Tis precies zo ongeveer de enige Audi met restwaarde (waar geen RS in de naam voorkomt)

Comment

• Comment

• zetels plat:

Comment

Audi 200 turbo quattro break:

1500€: http://www.leboncoin.fr/vi/27422453.htm?ca=17_s
                      1800€: http://www.leboncoin.fr/vi/30860496.htm?ca=17_s

Avantus ga dit halen:
                      AUDI 200 QUATTRO (Oettinger) turbo 250 CV d'origine: 2200€

die eerste staat 7 jaar stil... eer je dat ding terug deftig hebt rondbollen ben je 4-5k verder.

Die 2e is wel wat, maar te duur voor mij.

die 200 20V quattro z'n kilometers lijken me sterk, en een 20v heeft standaard al 220pk, daar haal je met een goede chip 280pk uit. Die oettinger-chip (wat het 99% zeker is, want met andere turbo zit je boven de 300pk) is dus weinig waard imo. Als hij inorde is, is 2200€ echter wel een lage prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Omdat het de eerste was met quattro?

Tis precies zo ongeveer de enige Audi met restwaarde (waar geen RS in de naam voorkomt)
                        Prijzen zijn stijgend... in die mate dat de type wagens die een paar jaar terug rond de 1.5 a 2k waard waren, nu al richting 4-6k durven gaan (voor een goede, uiteraard). Een 80 quattro typ 81, 200T typ 43, 100 coupé S, 90 20V quattro, ... dat zijn er die al richting 6-8k durven gaan, soms meer. Niet de proporties van de ur-quattro z'n prijzen, maar de stijgende trend toont alleen maar aan dat de historie van audi geapprecieerd wordt.

Comment

• Zo goed?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten

Zo goed?
                            zalig, straks ook eens meten

Comment

Bedankt om mee te zoeken Jerred. Maar de 2 wagens staan ongeveer een 900km van waar ik woon.

@Sjakie: ook jij bedankt. Da zijn 2 mooie woefkes da je hebt, qua grootte zal het ni veel verschillen, maar de mijn zijn natuurlijk iets smaller, dus volgens mij moet dat lukken.

Comment

• En wat denk je van dit Steve? Is wel 6h rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                                  En wat denk je van dit Steve? Is wel 6h rijden.
                                  'Zum richten oder schlachten/ Zahnriemem müsste mal gewechselt werden und der Motor Klappert ein bisserl(Das Fahrzeug ist längere Zeit gestanden)'

Imo een kar die klaar staat om gesloopt te worden, of je moet er veel geld in pompen om hem terug ok te krijgen. Zo'n auto koop je best van iemand die er nog vaak (liefst dagelijks) mee rijdt... daar zijn meestal de ouderdomskwaaltjes al bij hersteld. Een kar die een lange tijd heeft stilgestaan wordt een lopende rekening vanaf je daar veel mee begint te rijden.

vandaar ook de zeer lage prijs voor die kar. Goede 100 avant TQ's beginnen eerder bij 2.5k, minstens eigelijk...

Comment

zalig, straks ook eens meten
                                    De breedte is wel binnenkant koffer gemeten, de opening is iets smaller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                                      De breedte is wel binnenkant koffer gemeten, de opening is iets smaller.
                                      ik ga effe meten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                                        @Sjakie: ook jij bedankt. Da zijn 2 mooie woefkes da je hebt, qua grootte zal het ni veel verschillen, maar de mijn zijn natuurlijk iets smaller, dus volgens mij moet dat lukken.
                                        Graag gedaan!
                                        De koffer kan ook nog dieper gemaakt worden, dat ben ik vergeten te doen.

Comment

'Zum richten oder schlachten/ Zahnriemem müsste mal gewechselt werden und der Motor Klappert ein bisserl(Das Fahrzeug ist längere Zeit gestanden)'

Imo een kar die klaar staat om gesloopt te worden, of je moet er veel geld in pompen om hem terug ok te krijgen. Zo'n auto koop je best van iemand die er nog vaak (liefst dagelijks) mee rijdt... daar zijn meestal de ouderdomskwaaltjes al bij hersteld. Een kar die een lange tijd heeft stilgestaan wordt een lopende rekening vanaf je daar veel mee begint te rijden.

vandaar ook de zeer lage prijs voor die kar. Goede 100 avant TQ's beginnen eerder bij 2.5k, minstens eigelijk...

Ah ok, ja, mijn Duits trekt op geen .... Mja, moet geen TQ zijn zenne, zoals ik al zei, break, Quattro en liefst benzine. Da's het belangrijkste. Maar budget zou maar max rond 2700€ liggen. Ga ik daar iets deftig en redelijk betrouwbaar voor vinden dat aan mijn zoekcriteria voldoet denk je?
                                          Last edited by ; 21/12/2008, 15:55.

Comment

Working...
                                          X