Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
een 100 Avant vind je al niet vaak, en zeker niet in quattro. Een 200 Avant quattro is al helemaal zeldzaam. Als ik eentje tegenkom laat ik het weten!
Thanks to burst my bubble!
Ja, als je per toeval één tegenkomt, mag je't gerust laten weten, het is beslist, Polo vliegt buiten. Wat er in de plaats moet komen? Een hele ruime break met Quattro en benzinemotor aan een lage prijs, de rest maakt niet uit.
Die karren zijn zo goedkoop he. Waarom zijn die urq dan zo duur??
die eerste staat 7 jaar stil... eer je dat ding terug deftig hebt rondbollen ben je 4-5k verder.
Die 2e is wel wat, maar te duur voor mij.
die 200 20V quattro z'n kilometers lijken me sterk, en een 20v heeft standaard al 220pk, daar haal je met een goede chip 280pk uit. Die oettinger-chip (wat het 99% zeker is, want met andere turbo zit je boven de 300pk) is dus weinig waard imo. Als hij inorde is, is 2200€ echter wel een lage prijs.
Tis precies zo ongeveer de enige Audi met restwaarde (waar geen RS in de naam voorkomt)
Prijzen zijn stijgend... in die mate dat de type wagens die een paar jaar terug rond de 1.5 a 2k waard waren, nu al richting 4-6k durven gaan (voor een goede, uiteraard). Een 80 quattro typ 81, 200T typ 43, 100 coupé S, 90 20V quattro, ... dat zijn er die al richting 6-8k durven gaan, soms meer. Niet de proporties van de ur-quattro z'n prijzen, maar de stijgende trend toont alleen maar aan dat de historie van audi geapprecieerd wordt.
Bedankt om mee te zoeken Jerred. Maar de 2 wagens staan ongeveer een 900km van waar ik woon.
@Sjakie: ook jij bedankt. Da zijn 2 mooie woefkes da je hebt, qua grootte zal het ni veel verschillen, maar de mijn zijn natuurlijk iets smaller, dus volgens mij moet dat lukken.
'Zum richten oder schlachten/ Zahnriemem müsste mal gewechselt werden und der Motor Klappert ein bisserl(Das Fahrzeug ist längere Zeit gestanden)'
Imo een kar die klaar staat om gesloopt te worden, of je moet er veel geld in pompen om hem terug ok te krijgen. Zo'n auto koop je best van iemand die er nog vaak (liefst dagelijks) mee rijdt... daar zijn meestal de ouderdomskwaaltjes al bij hersteld. Een kar die een lange tijd heeft stilgestaan wordt een lopende rekening vanaf je daar veel mee begint te rijden.
vandaar ook de zeer lage prijs voor die kar. Goede 100 avant TQ's beginnen eerder bij 2.5k, minstens eigelijk...
@Sjakie: ook jij bedankt. Da zijn 2 mooie woefkes da je hebt, qua grootte zal het ni veel verschillen, maar de mijn zijn natuurlijk iets smaller, dus volgens mij moet dat lukken.
Graag gedaan!
De koffer kan ook nog dieper gemaakt worden, dat ben ik vergeten te doen.
'Zum richten oder schlachten/ Zahnriemem müsste mal gewechselt werden und der Motor Klappert ein bisserl(Das Fahrzeug ist längere Zeit gestanden)'
Imo een kar die klaar staat om gesloopt te worden, of je moet er veel geld in pompen om hem terug ok te krijgen. Zo'n auto koop je best van iemand die er nog vaak (liefst dagelijks) mee rijdt... daar zijn meestal de ouderdomskwaaltjes al bij hersteld. Een kar die een lange tijd heeft stilgestaan wordt een lopende rekening vanaf je daar veel mee begint te rijden.
vandaar ook de zeer lage prijs voor die kar. Goede 100 avant TQ's beginnen eerder bij 2.5k, minstens eigelijk...
Ah ok, ja, mijn Duits trekt op geen .... Mja, moet geen TQ zijn zenne, zoals ik al zei, break, Quattro en liefst benzine. Da's het belangrijkste. Maar budget zou maar max rond 2700€ liggen. Ga ik daar iets deftig en redelijk betrouwbaar voor vinden dat aan mijn zoekcriteria voldoet denk je?
Comment