Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen 100 Avant vind je al niet vaak, en zeker niet in quattro. Een 200 Avant quattro is al helemaal zeldzaam. Als ik eentje tegenkom laat ik het weten!
Thanks to burst my bubble!
Ja, als je per toeval één tegenkomt, mag je't gerust laten weten, het is beslist, Polo vliegt buiten. Wat er in de plaats moet komen? Een hele ruime break met Quattro en benzinemotor aan een lage prijs, de rest maakt niet uit.
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk BerichtenAls ik er morgen aan denk wil ik zelfs een foto maken met mijn twee beestjes in de koffer
Mercikes, da's vriendelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenecht hé, of je er nu met 7 man inzit of alleen... het voelt hetzelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzit de extra achterbank erin ?
maar je kan ook liggen in de koffer
Comment
-
Audi 200 turbo quattro break:
1500€: http://www.leboncoin.fr/vi/27422453.htm?ca=17_s
1800€: http://www.leboncoin.fr/vi/30860496.htm?ca=17_s
Avantus ga dit halen:
AUDI 200 QUATTRO (Oettinger) turbo 250 CV d'origine: 2200€
Die karren zijn zo goedkoop he. Waarom zijn die urq dan zo duur??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenDie karren zijn zo goedkoop he. Waarom zijn die urq dan zo duur??
Tis precies zo ongeveer de enige Audi met restwaarde (waar geen RS in de naam voorkomt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenAudi 200 turbo quattro break:
1500€: http://www.leboncoin.fr/vi/27422453.htm?ca=17_s
1800€: http://www.leboncoin.fr/vi/30860496.htm?ca=17_s
Avantus ga dit halen:
AUDI 200 QUATTRO (Oettinger) turbo 250 CV d'origine: 2200€
Die karren zijn zo goedkoop he. Waarom zijn die urq dan zo duur??
Die 2e is wel wat, maar te duur voor mij.
die 200 20V quattro z'n kilometers lijken me sterk, en een 20v heeft standaard al 220pk, daar haal je met een goede chip 280pk uit. Die oettinger-chip (wat het 99% zeker is, want met andere turbo zit je boven de 300pk) is dus weinig waard imo. Als hij inorde is, is 2200€ echter wel een lage prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOmdat het de eerste was met quattro?
Tis precies zo ongeveer de enige Audi met restwaarde (waar geen RS in de naam voorkomt)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenAudi 200 turbo quattro break:
1500€: http://www.leboncoin.fr/vi/27422453.htm?ca=17_s
1800€: http://www.leboncoin.fr/vi/30860496.htm?ca=17_s
Bedankt om mee te zoeken Jerred. Maar de 2 wagens staan ongeveer een 900km van waar ik woon.
@Sjakie: ook jij bedankt. Da zijn 2 mooie woefkes da je hebt, qua grootte zal het ni veel verschillen, maar de mijn zijn natuurlijk iets smaller, dus volgens mij moet dat lukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenEn wat denk je van dit Steve? Is wel 6h rijden.
Imo een kar die klaar staat om gesloopt te worden, of je moet er veel geld in pompen om hem terug ok te krijgen. Zo'n auto koop je best van iemand die er nog vaak (liefst dagelijks) mee rijdt... daar zijn meestal de ouderdomskwaaltjes al bij hersteld. Een kar die een lange tijd heeft stilgestaan wordt een lopende rekening vanaf je daar veel mee begint te rijden.
vandaar ook de zeer lage prijs voor die kar. Goede 100 avant TQ's beginnen eerder bij 2.5k, minstens eigelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzalig, straks ook eens meten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk BerichtenDe breedte is wel binnenkant koffer gemeten, de opening is iets smaller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten@Sjakie: ook jij bedankt. Da zijn 2 mooie woefkes da je hebt, qua grootte zal het ni veel verschillen, maar de mijn zijn natuurlijk iets smaller, dus volgens mij moet dat lukken.
De koffer kan ook nog dieper gemaakt worden, dat ben ik vergeten te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten'Zum richten oder schlachten/ Zahnriemem müsste mal gewechselt werden und der Motor Klappert ein bisserl(Das Fahrzeug ist längere Zeit gestanden)'
Imo een kar die klaar staat om gesloopt te worden, of je moet er veel geld in pompen om hem terug ok te krijgen. Zo'n auto koop je best van iemand die er nog vaak (liefst dagelijks) mee rijdt... daar zijn meestal de ouderdomskwaaltjes al bij hersteld. Een kar die een lange tijd heeft stilgestaan wordt een lopende rekening vanaf je daar veel mee begint te rijden.
vandaar ook de zeer lage prijs voor die kar. Goede 100 avant TQ's beginnen eerder bij 2.5k, minstens eigelijk...
Ah ok, ja, mijn Duits trekt op geen .... Mja, moet geen TQ zijn zenne, zoals ik al zei, break, Quattro en liefst benzine. Da's het belangrijkste. Maar budget zou maar max rond 2700€ liggen. Ga ik daar iets deftig en redelijk betrouwbaar voor vinden dat aan mijn zoekcriteria voldoet denk je?
Comment
Comment