Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHoe breed is dat tussen de wielkasten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk BerichtenDe breedte is wel binnenkant koffer gemeten, de opening is iets smaller.
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk BerichtenGraag gedaan!
De koffer kan ook nog dieper gemaakt worden, dat ben ik vergeten te doen.
Maakt niet uit zenne, de hoogte is eigelijk van weinig belang, kan ze toch niet stapelen é. En die hoogte van 68 is zeker genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenAh ok, ja, mijn Duits trekt op geen .... Mja, moet geen TQ zijn zenne, zoals ik al zei, break, Quattro en liefst benzine. Da's het belangrijkste. Maar budget zou maar max rond 2700€ liggen. Ga ik daar iets deftigen redelijk betrouwbaar voor vinden dat aan mijn zoekcriteria voldoet denk je?
het is alleen wachten op, en zoeken naar die ene goede kar die te koop komt te staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk BerichtenAl gaan meten Avantus?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Ik had me beter zo ene gekocht.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenhaha, nee ze!
Der ontbreekt wel iets op uw foto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmet dat budget zou je toch iets goed moeten vinden ja
het is alleen wachten op, en zoeken naar die ene goede kar die te koop komt te staan.
En ik ben bang dat ik hier in België geen gaan vinden. Da's hier echt triestig é. In Duitsland genoeg. Mss moet ik daar maar eens rondkijken? Zolang het niet te ver is...
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk BerichtenHet enige nadeel is misschien dat het kofferdeksel schuin is, hoe meer naar achter hoe minder plaats in de hoogte he.
Mn zus heeft een golf 3 variant en die koffer is bijna recht, en ook veel plaats.
Effe foto zoeken...
Golf Variant heb ik al bekeken, komt niet goed. Dat het kofferdeksel schuin is, maakt weinig uit. Als ze rechtstaan, staan ze toch naast elkaar met hun snuit richting achterbank. En als ze liggen, komen ze niet hoog é.
Ik schrik wel van de afmetingen van de 100 Avant van Steve! Da's geen auto maar een boot! Als ze daar niet allemaal in geraken...
Comment
-
de 2'e koffer. Zo'n 38cm diep op het diepste punt... 1.5l flessen kunnen er rechtop in staan
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk BerichtenIk denk dat als Steve zn zetels plat liggen de lengte meer dan 2 meter zal zijn, zalig, matras der in en op congé met die kar!
Comment
Comment