Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    dat is nog eens een idee
    Is dat dan een vlakke laadvloer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Is dat dan een vlakke laadvloer?
      absoluut.

Comment

• prachtkleur net !

en ottomatic

Comment

• Pff, ik ga nooit iets naar mijn zin vinden voor die prijs, zeker niet in België. Liggen die karren iets of wa deftig op de baan zonder Quattro?

Comment

de 2'e koffer. Zo'n 38cm diep op het diepste punt... 1.5l flessen kunnen er rechtop in staan
            Waar zit het reserve wiel??

Comment

absoluut.
              Nice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                Waar zit het reserve wiel??
                links in de koffer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                  Deze is niet zover rijden,de kleur is niet mijn favoriete kleur, maar met zo'n laag budget, heb je niet veel te kiezen é.
                  Ik vind die wel ferm int rood! en ie heeft al de juiste wielen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Nice
                    2.07m tot aan de rug van de voorzetel. voorzetel ingesteld op mijn zitlengte...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                      Pff, ik ga nooit iets naar mijn zin vinden voor die prijs, zeker niet in België. Liggen die karren iets of wa deftig op de baan zonder Quattro?
                      quattro zoeken, sowieso!

Comment

• propere kar die rode avant! lekker cruisen met die 2.8 automaat.

Comment

2.07m tot aan de rug van de voorzetel. voorzetel ingesteld op mijn zitlengte...
                          Das meer dan in de Espace...

Daar heb ik net 2m

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            prachtkleur net !

en ottomatic
                            Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                            Ik vind die wel ferm int rood! en ie heeft al de juiste wielen

Mja, ik vind rood meer voor een sportkar.

Automaat vind ik dan weer super!

Probleem is, mijne garagist wil graag mee gaan kijken naar de volgende om te zien of hij wat deftig is. Maar wel enkel in België. Hoewel, als ik naar de zee moet, is het ook meer dan 2h rijden é.

Comment

quattro zoeken, sowieso!

Ok chef!

Nee, ben daar ook fan van, maar ik word wanhopig als ik het aanbod hier zie.

Comment

• misschien kan je hier wel iemand overtuigen om mee te gaan kijken...

Comment

• geduld hebben is het enige wat ik kan zeggen

Comment

• Naart schijnt kent ene Avanstevus er wel iets van...

Comment

geduld hebben is het enige wat ik kan zeggen
                                      Oh ja, da's net mijn grootste kwaliteit!

NOT!

Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                                      Naart schijnt kent ene Avanstevus er wel iets van...

Da klopt, maar die jongen heeft nog andere bezigheden, hij woont niet bij de deur, en ik heb hem al eens lastiggevallen met een zoektocht naar een kar waar ik nog steeds verliefd op ben, maar jammer genoeg heb moeten wegdoen.

Comment

• Er zal er wel ergens eentje op u staan te wachten en ja, geduld kan een miskoop voorkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                                          Er zal er wel ergens eentje op u staan te wachten en ja, geduld kan een miskoop voorkomen.

Ik weet dat je gelijk hebt. Maar als ik iets in mijn hoofd heb,.... Nu ja, ik moet toch wachten tot de Polo wag is, en dat kan wel even duren.

Langs de andere kant heb ik eigelijk ook geen tijd om hier dagelijks 4h het net af te surfen voor een wagen zie je.

Comment

Working...
                                          X