Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
eigelijk omdat bij de sedan daar het reservewiel zit, maar wie weet heb je een punt
Hebben ze heel die bodemplaat niet opnieuw moeten tekenen om daar een break van te maken?
Wat ik eigenlijk het gekste vind is die verhoging links, waar dus geen bak meer is.
Als je de optie van de 3e zetelrij nam, was die weg, want voetenruimte was er daar wel. Wat zit daaronder?
En een Q7 heeft trouwens nog altijd zo een valse bodem. De eerste serie A6 ook dacht ik. Audi-fantasietje?
Hebben ze heel die bodemplaat niet opnieuw moeten tekenen om daar een break van te maken?
Wat ik eigenlijk het gekste vind is die verhoging links, waar dus geen bak meer is.
Als je de optie van de 3e zetelrij nam, was die weg, want voetenruimte was er daar wel. Wat zit daaronder?
En een Q7 heeft trouwens nog altijd zo een valse bodem. De eerste serie A6 ook dacht ik. Audi-fantasietje?
geen idee wat daar onder zit, en waarom het zo is. Heel mss zal ik me er eens voor onder die kar leggen.
Comment