Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wil altijd mee gaan zien hoor als het uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      wil altijd mee gaan zien hoor als het uitkomt
      Echt? Allé, fijn om te weten, merci.

En moest je in de toekomst toevallig ene tegenkomen die voldoet aan mijn criteria, mag je het altijd even laten weten é.

Comment

• prachtig ding Avantus! Atmodiesel toch he? Was de 2.5TDI de enige turbodiesel in de typ44? En was dat alleen FWD?

Comment

• eerste een td 2.0 van 87, die daarna met intercooler 100 meegaf

die 100 pk'ers zijn erg zuinig én vinnig en niet duur in tax, alleen jammer genoeg ni te vinden denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            eerste een td 2.0 van 87, die daarna met intercooler 100 meegaf

die 100 pk'ers zijn erg zuinig én vinnig en niet duur in tax, alleen jammer genoeg ni te vinden denk ik
            Ola pola 87 al
            was dat dan niet een van de eerste td's in die tijd?

Comment

de 2'e koffer. Zo'n 38cm diep op het diepste punt... 1.5l flessen kunnen er rechtop in staan

Waarom doen ze dat eigelijk?
              Want het valt me op bij de koffers die hier gepost zijn dat deze wel zeer lang en breed zijn, maar niet bepaald hoog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Ola pola 87 al
                Turbodiesel ligt in personenwagens vanaf 1978 (in, verrassend, de S-klasse)

9 jaar later is inderdaad de kans groot dat het een van de eerste was ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Waarom doen ze dat eigelijk?
                  Want het valt me op bij de koffers die hier gepost zijn dat deze wel zeer lang en breed zijn, maar niet bepaald hoog?
                  Dat is vooral het gevolg van het design van de kar.

Die extra bak is gemaakt omdat je als Audi-eigenaar best een hoop gereedschap meepakt, want dat gaat kapot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Die extra bak is gemaakt omdat je als Audi-eigenaar best een hoop gereedschap meepakt, want dat gaat kapot
                    Een N75-klep past toch ook in het handschoenkastje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Een N75-klep past toch ook in het handschoenkastje?
                      Tegen het tempo dat die kapotgaan kan je er best een hele hoop meepakken

Comment

• weet jij goed wat een N75 doet, beste TomT?

Comment

• Te vaak kapotgaan.

Comment

• En verder weet ik dat het een magnetische klep aan de wastegate is. Die kan jij dus nooit hebben omdat je een atmo-diesel hebt. Enz...

Comment

eigelijk omdat bij de sedan daar het reservewiel zit, maar wie weet heb je een punt

Comment

eigelijk omdat bij de sedan daar het reservewiel zit, maar wie weet heb je een punt
                                Hebben ze heel die bodemplaat niet opnieuw moeten tekenen om daar een break van te maken?

Wat ik eigenlijk het gekste vind is die verhoging links, waar dus geen bak meer is.
                                Als je de optie van de 3e zetelrij nam, was die weg, want voetenruimte was er daar wel. Wat zit daaronder?

En een Q7 heeft trouwens nog altijd zo een valse bodem. De eerste serie A6 ook dacht ik. Audi-fantasietje?

Comment

Hebben ze heel die bodemplaat niet opnieuw moeten tekenen om daar een break van te maken?

Wat ik eigenlijk het gekste vind is die verhoging links, waar dus geen bak meer is.
                                  Als je de optie van de 3e zetelrij nam, was die weg, want voetenruimte was er daar wel. Wat zit daaronder?

En een Q7 heeft trouwens nog altijd zo een valse bodem. De eerste serie A6 ook dacht ik. Audi-fantasietje?
                                  geen idee wat daar onder zit, en waarom het zo is. Heel mss zal ik me er eens voor onder die kar leggen.

Comment

• foto van zo een met 3° zetelrij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Ola pola 87 al
                                      87 peeka

Comment

• In 1982 had audi al de 80 turbodiesel. 14,3 naar 100 en 158 top waren best netjes toen!
                                        de 100 2.0TD met 87 pk kwam er in 83. 13,1 en 172 top

Comment

• Wat is de juiste bedrijfstemperatuur van een Oudi-vijfcilinder op benzine? En bij welke koelvloeistoftemperatuur hoort de ventilator aan te slaan?

Comment

Working...
                                          X