Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ohja, ebay.de staat vol met lampen. Je moet een DE koplamp hebben (s2/rs2/compi/v6) en de bumper is dezelfde als van een s2, dus die ga je geld betalen vrees ik. Die van de cabrio/coupé gaat denk ik niet passen, maar ik zal eens zien.
ohja, ebay.de staat vol met lampen. Je moet een DE koplamp hebben (s2/rs2/compi/v6) en de bumper is dezelfde als van een s2, dus die ga je geld betalen vrees ik.
Op het gevaar af heiligschennis te plegen: en een gewone?
Hoe die d'r uitziet maakt me niet zo veel uit, rijplezier is het enige wat telt. Een beetje Porkeriaans zeg maar!
Op het gevaar af heiligschennis te plegen: en een gewone?
Hoe die d'r uitziet maakt me niet zo veel uit, rijplezier is het enige wat telt. Een beetje Porkeriaans zeg maar!
moet je eentje compleet hebben met direct mistlichten erbij, en roosters. En dan ga je de koelopeningen waar de buizen zitten voor je remkoeling ook verliezen, en dat is geen optisch minpunt meer.
net gezien dat de coupé/cabrio bumper dezelfde onderdeelnummer heeft als die van de compi/S2, dus die past normaal ook
En los van het feit dat de voorbumper die kar zo dik maakt zou ik het toch jammer vinden van één van beste zeldzame compi's die er nog rondbollen (technisch dan) te gaan 'verneuken' met een gewone 80 bumper
moet je eentje compleet hebben met direct mistlichten erbij, en roosters. En dan ga je de koelopeningen waar de buizen zitten voor je remkoeling ook verliezen, en dat is geen optisch minpunt meer.
net gezien dat de coupé/cabrio bumper dezelfde onderdeelnummer heeft als die van de compi/S2, dus die past normaal ook
En los van het feit dat de voorbumper die kar zo dik maakt zou ik het toch jammer vinden van één van beste zeldzame compi's die er nog rondbollen (technisch dan) te gaan 'verneuken' met een gewone 80 bumper
Ah K. Goh, op het gemakje zoeken dan, denk ik. Niet echt haast, rij ik er ff niet mee.
moet je eentje compleet hebben met direct mistlichten erbij, en roosters. En dan ga je de koelopeningen waar de buizen zitten voor je remkoeling ook verliezen, en dat is geen optisch minpunt meer.
net gezien dat de coupé/cabrio bumper dezelfde onderdeelnummer heeft als die van de compi/S2, dus die past normaal ook
En los van het feit dat de voorbumper die kar zo dik maakt zou ik het toch jammer vinden van één van beste zeldzame compi's die er nog rondbollen (technisch dan) te gaan 'verneuken' met een gewone 80 bumper
Zo'n 90 2.3 136 is die niet enorm zwaar om in te schrijven (2300cc)? Of valt dat mee omdat hij ouder dan 15 jaar is? Ik ga misschien zaterdag naar die groene kijken.
Zo'n 90 2.3 136 is die niet enorm zwaar om in te schrijven (2300cc)? Of valt dat mee omdat hij ouder dan 15 jaar is? Ik ga misschien zaterdag naar die groene kijken.
2.2
biv is 61.5€
jaarlijkse tax is....*kijkt even, ligt hier klaar om te betalen*...424.98€
en ja verzekering is persoonlijk, maar als hij niet op jouw naam komt maar als 2 of 3'e auto van je ouders, dan is het wss mogelijk om hem als classic car te verzekeren (+20 jaar)
lees net dat hij gekeurd voor verkoop is, mooi pluspunt!
biv is 61.5€
jaarlijkse tax is....*kijkt even, ligt hier klaar om te betalen*...424.98€
en ja verzekering is persoonlijk, maar als hij niet op jouw naam komt maar als 2 of 3'e auto van je ouders, dan is het wss mogelijk om hem als classic car te verzekeren (+20 jaar)
lees net dat hij gekeurd voor verkoop is, mooi pluspunt!
Ow tis "maar" een 2.2 Thx voor de info!
verkoper zegt dat zaterdag OK is
is 210.000km niet te veel voor zo'n kar?
check bij koudstart de oliedruk... moet + 4.5 bar zijn, en hij mag uiteraard niet blauw roken
Haha ok
Zitten daar standaard extra metertjes voor oliedruk e.d. in? En weet je of daar ooit zo'n boordcomputer in geleverd is (zoals jij hebt, met buitentemperatuur e.d.)?
Comment