Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Damn zou een mooie opvolger zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Haha ok
      Zitten daar standaard extra metertjes voor oliedruk e.d. in? En weet je of daar ooit zo'n boordcomputer in geleverd is (zoals jij hebt, met buitentemperatuur e.d.)?
      boordcomputer is daar in geleverd ja, maar daar zou ik niet op hopen in een 90... erg zeldzaam
      buitentempmeter moet hij automatische airco voor hebben. Eveneens iets dat hij wss sowieso niet heeft, maar hij heeft wel een open dak.

extra metertjes zijn olietemp, oliedruk, en batt. spanning.

Comment

Damn zou een mooie opvolger zijn
        Is leuk om mee rond te bollen. Op kostenvlak denk ik niet dat een 90 duurder is dan je 900.
        Ik had de autocheck in mijn 90, echter zonder buitentemperatuur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          boordcomputer is daar in geleverd ja, maar daar zou ik niet op hopen in een 90... erg zeldzaam
          buitentempmeter moet hij automatische airco voor hebben. Eveneens iets dat hij wss sowieso niet heeft, maar hij heeft wel een open dak.

extra metertjes zijn olietemp, oliedruk, en batt. spanning.
          Ah ik dacht het al. Maar ja schuifdak heb ik veeeeel liever dan airco, dat miste ik echt op de 900. Wat geeft die bc dan aan? En is het moeilijk het er achteraf in te zetten?

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
          Is leuk om mee rond te bollen. Op kostenvlak denk ik niet dat een 90 duurder is dan je 900.
          Ik had de autocheck in mijn 90, echter zonder buitentemperatuur.
          Kan ik geloven, ik vind dat echt zalige karren, R5 + quattro in een zalig formaat, redelijk compact en toch ruimte om eens wat maten mee te nemen. Ik hoop het maar mijn grote schrik op deze moment is dat hij duur wordt om in te schrijven en verzekeren, ik zal eens met de mama en papa moeten praten
          Weet er iemand ergens een brochure online staan?

Comment

Damn zou een mooie opvolger zijn
            Eindelijk terug naar je roots!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Ah ik dacht het al. Maar ja schuifdak heb ik veeeeel liever dan airco, dat miste ik echt op de 900. Wat geeft die bc dan aan? En is het moeilijk het er achteraf in te zetten?
              bc geeft l/100km, rijbereik, liters verreden sinds start, gereden tijd, gemiddeld verbruik, gemiddelde snelheid.

achteraf plaatsen is toch niet zo eenvoudig nee.

Comment

• Hopelijk is hij echt goed (ziet er alleszins mooi uit) en komt er een 90 bij hier op het forum! Zalige auto

Comment

bc geeft l/100km, rijbereik, liters verreden sinds start, gereden tijd, gemiddeld verbruik, gemiddelde snelheid.

achteraf plaatsen is toch niet zo eenvoudig nee.
                  Leuk gadget wel

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Eindelijk terug naar je roots!
                  Haha de Saab was ook mijn roots hoor, net als BMW, maar idd Audi is wel altijd mijn favoriet gebleven. Als ik de Saab niet zo goedkoop, in zo'n zalige uitvoering en in zo'n goede staat had kunnen kopen had ik waarschijnlijk een Audi gekocht

Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
                  Hopelijk is hij echt goed (ziet er alleszins mooi uit) en komt er een 90 bij hier op het forum! Zalige auto
                  Ja ik hoop ook echt dat hij ook IRL in goede staat is en dat er nog serieus wat van de prijs af kan, want 2300euro + inschrijven kan ik niet zomaar betalen
                  Zou 1500euro mogelijk zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
                    Hopelijk is hij echt goed (ziet er alleszins mooi uit) en komt er een 90 bij hier op het forum! Zalige auto
                    BTW, nog content van je 90? Gaat die 2.0 goed vooruit, en hoe is hij in bochten?
                    Heb je nog pics?

Comment

• Coupé in nieuwstaat
                      Is dat interieur exclusive, of bestond dat nog niet?
                      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• dat lijkt me wel een custom interieurtje te zijn ja. Toen was ook alles al mogelijk, maar het zou me sterk lijken moest hij dat af fabriek ok een 90 2.2 gedaan geweest zijn

Ik gok eerder op een aftermarket jobje.

Comment

• zalig, audi 200 turbo @ france. Sommigen hier zullen de baan mss wel herkennen

Comment

• Totalmente restaurado

Comment

• Strakke S2

Comment

• Ben naar die groene 90 quattro van Kapaza gaan kijken. Ik moet zeggen, hij ziet er goed uit. Lak was deftig, beige interieur was wat donker geworden van het vuil ,maar dat is niets erg. Motor klonk regelmatig en niet veel op aan te merken. Verkoper bleek een een kameraad te zijn van de eigenaar, die op zijn beurt een 2ehands zaak heeft, vooral in VW/Audi. Hij beweert dat zijn kameraad de 90 van de eerste eigenaar gekocht heeft, er dan die velgen + verlaging + uitlaat (origineel Audi) + nieuwe radiator heeft op gezet, groot onderhoud gedaan heeft, maar er uiteindelijk niet veel meer mee gereden heeft. Het keuringsbewijs toonde dat hij in Augustus nog gekeurd is, zonder opmerkingen en op het moment van de keuring stond er ongeveer 200km minder op de teller, dus die uitleg kan wel kloppen.

Maar toch had ik er een raar gevoel bij, ik vind het een raar verhaal en geloof niet echt dat hij van de 1e eigenaar gekocht heeft. Ook heb ik het gevoel dat er iets mis is achteraan. De naden met de koffer klopten precies niet helemaal, langs links lag het kofferdeksel dieper dan de achtervleugel (paneel met wielkas) en rechts lag het kofferdeksel iets hoger dan de achtervleugel. Ook de onderkant van het kofferdeksel kwam links iets lager dan rechts precies De binnenkant van het kofferdeksel was als nieuw en dat deed me vrezen dat hij herspoten was ofzo. We kregen de bekleding niet meteen los, maar een kameraad van me dacht eronder een beetje vocht gezien te hebben. Of is dat allemaal normaal? Heb niet goed kunnen zien, maar aan de onderkant achteraan merkte ik niet meteen iets raar op. Wat zou ik doen? Die 90 is wat ik zoek, 2.3E 10v quattro met schuifdak, groot onderhoud gehad, niet overdreven veel km's, maar toch twijfel ik

Comment

Ben naar die groene 90 quattro van Kapaza gaan kijken. Ik moet zeggen, hij ziet er goed uit. Lak was deftig, beige interieur was wat donker geworden van het vuil ,maar dat is niets erg. Motor klonk regelmatig en niet veel op aan te merken. Verkoper bleek een een kameraad te zijn van de eigenaar, die op zijn beurt een 2ehands zaak heeft, vooral in VW/Audi. Hij beweert dat zijn kameraad de 90 van de eerste eigenaar gekocht heeft, er dan die velgen + verlaging + uitlaat (origineel Audi) + nieuwe radiator heeft op gezet, groot onderhoud gedaan heeft, maar er uiteindelijk niet veel meer mee gereden heeft. Het keuringsbewijs toonde dat hij in Augustus nog gekeurd is, zonder opmerkingen en op het moment van de keuring stond er ongeveer 200km minder op de teller, dus die uitleg kan wel kloppen.

Maar toch had ik er een raar gevoel bij, ik vind het een raar verhaal en geloof niet echt dat hij van de 1e eigenaar gekocht heeft. Ook heb ik het gevoel dat er iets mis is achteraan. De naden met de koffer klopten precies niet helemaal, langs links lag het kofferdeksel dieper dan de achtervleugel (paneel met wielkas) en rechts lag het kofferdeksel iets hoger dan de achtervleugel. Ook de onderkant van het kofferdeksel kwam links iets lager dan rechts precies De binnenkant van het kofferdeksel was als nieuw en dat deed me vrezen dat hij herspoten was ofzo. We kregen de bekleding niet meteen los, maar een kameraad van me dacht eronder een beetje vocht gezien te hebben. Of is dat allemaal normaal? Heb niet goed kunnen zien, maar aan de onderkant achteraan merkte ik niet meteen iets raar op. Wat zou ik doen? Die 90 is wat ik zoek, 2.3E 10v quattro met schuifdak, groot onderhoud gehad, niet overdreven veel km's, maar toch twijfel ik
                                  twijfels rond eerste eigenaar vallen mss na te trekken hé. Is bv het originele inschrijvingsbewijs er nog bij?
                                  Dat van de kofferklep die lichtjes 'getorst' staat zou ik me niet zo'n zorgen over maken, dat valt bij te stellen. Als het niet meer dan een paar mm is uiteraard, niet een volle cm
                                  Zowel m'n 100 csq als de 200T hun kofferklep stak rechts een mm hoger uit. Ik zou het dus mss wel typisch durven noemen, maar er eens goed op duwen/trekken lost dat euvel al direct op normaal. Sluit echter niet uit dat er ook een tikje tegen gegeven is natuurlijk.
                                  Dat de binnenkant van het kofferdeksel als nieuw is is normaal hé
                                  En waar juist had je kameraad vocht gezien?

en vooral... je hebt er mee gereden hoop ik? Hoe voelde het aan?
                                  En wat ging er nog van de prijs?

Comment

twijfels rond eerste eigenaar vallen mss na te trekken hé. Is bv het originele inschrijvingsbewijs er nog bij?
                                    Dat van de kofferklep die lichtjes 'getorst' staat zou ik me niet zo'n zorgen over maken, dat valt bij te stellen. Als het niet meer dan een paar mm is uiteraard, niet een volle cm
                                    Zowel m'n 100 csq als de 200T hun kofferklep stak rechts een mm hoger uit. Ik zou het dus mss wel typisch durven noemen, maar er eens goed op duwen/trekken lost dat euvel al direct op normaal. Sluit echter niet uit dat er ook een tikje tegen gegeven is natuurlijk.
                                    Dat de binnenkant van het kofferdeksel als nieuw is is normaal hé
                                    En waar juist had je kameraad vocht gezien?

en vooral... je hebt er mee gereden hoop ik? Hoe voelde het aan?
                                    En wat ging er nog van de prijs?
                                    Ja, ik zou eens met de eigenaar zelf moeten kunnen praten, ik heb qua papieren enkel het keuringsbewijs gevonden.
                                    Ah dat van die koffer is al een hele geruststelling Ik weet niet hoe groot de speling was, maar het is me toch opgevallen (ik heb erg goed naar ongelijke naden gezocht en dan zag/voelde ik het). Maar een volle centimeter zal het nu wel niet geweest zijn. Mijn kameraad heeft de mat in de koffer voor een stukje opzij kunnen doen, en dan zei hij dat hij wat vocht meende te zien/voelen links in de kofferbak. Maar het kan ook zijn dat er sneeuw is in geraakt bij het openen van de koffer ofzo. Rijden heb ik nog niet kunnen doen, de gast zat er niet mee in toen ik het vroeg maar, was duidelijk niet echt gerust dat er even 3 jonge gasten een ritje gingen maken in de zwaar besneeuwde straat, vooral omdat er geen platen opstonden en hij dus niet verzekerd was, begrijp ik wel. Maar hij heeft gezegd dat hij het gaat regelen als ik terugkom, dan kan ik een testrit maken.

Hij zei meteen dat er zeker wel wat van de prijs afkan, ik heb ook voorgesteld om de radio te houden zodat er nog wat afkan (heb hier de nieuwe radio uit m'n Saab nog). Hij zei ook dat hij er nog meer kon afdoen als ik hem ongekeurd meenam, maar dat is niet zo'n goed idee zeker? Hij is wel bereid hem opnieuw te laten keuren. Hij heeft de originele velgen (de 14" standaardvelgen) ook laten zien, 2 ervan hadden nieuwe banden (zag er wel boecht uit) en de anderen waren nog voor 75% ok. Maar de velgen zelf waren in slechte staat, vond ik ook wat raar. Er zaten serieuze roestblaasjes op en ze zagen er niet echt fris uit. Maar als ik het doe komen er waarschijnlijk toch andere onder, waarschijnlijk 15" Aero's of Bolero's (enkel 17" zeker?). Ook zou ik, als het ervan komt, er een ander interieur insteken, ik vind het huidige echt lelijk
                                    Is dat duur om er zo'n interieur in te steken?
                                    Last edited by stradge; 11/01/2009, 03:19.

Comment

• Ik heb ondertussen wel al wat 'ervaring' met Aero-velgen . Roestblaasjes hebben ze zo goed als allemaal (meestal rond de naafdopjes). Niet echt abnormaal dus...

Comment

• zeker mee rijden
                                        velgen zijn 'normaal' zoals ugeken zegt
                                        en zo'n quattro sport interieur zal je zo'n 3-400€ kosten schat ik.

Comment

• érg goedkope 200 20V avant quattro met maar 99.000km.

Comment

Working...
                                          X