Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    compi's zijn met banden ja, dunlops. Prijs komen we dan wel uit. Eerst auto
    Goei idee
    Allez kgaan is in menne nest kruipen, weer veel te laat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Allez stretsj komt weer zagen over quattro vs. RWD

Door wat mensen die ik erover aansprak, ben weer wat aan het twijfelen gegaan, ik wil als volgende een sportieve auto waar lol mee te beleven valt, maar ook nog een beetje veilig is en nog een beetje comfort heeft. Ik ben al lang zot van Audi's (laatste jaren ook verliefd geworden op Oudi's en de zalige 5 cilinder), ik wil er dolgraag eentje (een 90 quattro dus) en ben gek van het model, maar nu zijn er mensen die beweren dat er in een Oudi quattro niet veel fun te beleven valt voor jonge gasten als ik, omdat ze "te veilig" zouden rijden, te gemakkelijk door bochten gaan (zonder veel werk van de chauffeur) en dat ik beter een BMW E30 ofzoiets koop als ik rijervaring en fun wil. Een E30 bevalt me ook, maar mijn interesse gaat meer naar een 90, omdat ik die "meer auto" vind, zot ben van de 5 cilinder, hem steviger schat dan een E30 en iedereen precies een E30 wilt. Maar ik wil ook veel rijplezier hebben en rijervaring op doen. Wat denken jullie ervan? Er zal in een 90 quattro toch ook lol te beleven vallen in bochten zeker? Of rijden bij sportiever bochtenwerk echt saai tegenover een E30? Pff stom dat ik me zo laat beïnvloeden, maar ik wil jullie mening eens horen. Eventueel nog testen van een 90 typ89, je vind er zo weinig van op het net
      Ik heb absoluut een hékel aan quattro in een gewone auto als er niet meer dan 300pk onder de motorkap ligt, maar in dit geval raad ik je toch die quattro aan.

Er is maar 1 ding erger dan een quattro zonder vermogen, en dat is een E30

Comment

• Comment

Heeft 340.000km.
          En ziet er werkelijk als nieuw uit!

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

daaamn, USA lichtbalk, en dat dat elektrisch heckrollo + schuifdak op kantelstand
          Bestaat er iets dat er exact hetzelfde uitziet én waar die velgen ook onder passen, met genoeg poeier, maar wel betaalbaar qua taksen?

Comment

• Een V8 is een V8 hé... iets anders kan er niet exact hetzelfde uitzien
            en wat noem jij genoeg poeier.

Comment

Een V8 is een V8 hé... iets anders kan er niet exact hetzelfde uitzien
              en wat noem jij genoeg poeier.
              Dus er is geen enkele kar die er hetzelfde uitziet van model, maar dan met een lichtere motor?

Genoeg poeier = bijvoorbeeld jouw kar.

Comment

• Een 200 20V benadert een V8 het meest.

Comment

Een 200 20V benadert een V8 het meest.
                  En kan je daar 17" bolero's onder pleuren?

Comment

• jup

Comment

jup
                      Vét! Waarom heb jij dat dan niet gedaan?

Hoeveel kosten zo'n karren? Tussen de 150 en de 2000 euro voor een goede met minder dan 250.000km?

Comment

• TomT koopt da is

Comment

• Oja, en hoeveel kosten die velgen?
                          En valt dat op LPG te rijden?

Comment

TomT koopt da is
                            Op zich zie ik mij daar nog mee rondrijden. Als daily uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Ik heb absoluut een hékel aan quattro in een gewone auto als er niet meer dan 300pk onder de motorkap ligt, maar in dit geval raad ik je toch die quattro aan.

Er is maar 1 ding erger dan een quattro zonder vermogen, en dat is een E30
                              Haha ok
                              Avantus, gij hebt ook een E30 gehad, was dat nu zoveel fun qua rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Op zich zie ik mij daar nog mee rondrijden. Als daily uiteraard.
                                Ik u ook wel, moet een leuk zicht zijn, TomT in zo'n slee
                                Allemaal aan de Oudi

Comment

Vét! Waarom heb jij dat dan niet gedaan?

Hoeveel kosten zo'n karren? Tussen de 150 en de 2000 euro voor een goede met minder dan 250.000km?
                                  Omdat ik op m'n huidige gestoten ben. Had evengoed een 200 20v kunnen zijn ja. Prijzen liggen ongeveer in de buurt (iets meer). Buiten de exclusiviteit echter weinig voordeel, want zelfs gechipt zijn ze niet echt sneller dan een flinke 100 10V die minder wegen.

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Oja, en hoeveel kosten die velgen?
                                  En valt dat op LPG te rijden?
                                  rond de 400€. En prima op LPG ja, forumlid Jacques911 heeft een zwarte 200 20V op LPG.

Comment

Ik u ook wel, moet een leuk zicht zijn, TomT in zo'n slee
                                    Allemaal aan de Oudi
                                    Haha thanks!

Als ik zo'n kar koop en verlaag en de ruiten tint, dan gaan de mensen denken dat ik aan iets anders zit.

Maar ruiten tinten zou ik gelukkig niet doen.

Comment

Haha ok
                                      Avantus, gij hebt ook een E30 gehad, was dat nu zoveel fun qua rijden?
                                      eens op snelheid was dat 'plezierig' om mee te rijden ja. Maar bij trage snelheden en bochten had ik er echt geen plezier in. Geen servostuur, weinig feedback, en de originele (doch frisse) ophanging was te week. Geen slechte auto hoor, met een meeslepende sixpack, maar niet veel fun voor mij.
                                      Het was natuurlijk geen 318is met kw-kit ofzo, en ander stuurhuis, en bla bla bla

Comment

Omdat ik op m'n huidige gestoten ben. Had evengoed een 200 20v kunnen zijn ja. Prijzen liggen ongeveer in de buurt (iets meer). Buiten de exclusiviteit echter weinig voordeel, want zelfs gechipt zijn ze niet echt sneller dan een flinke 100 10V die minder wegen.
                                        Ik bedoelde eigelijk: 'waarom heb jij dan die velgen niet onder je 200 gelegd, destijds?'

Al was dat wss omdat je daar na je 200 niets mee kon doen.

Bedankt voor de info!
                                        Last edited by ; 13/01/2009, 18:58.

Comment

Haha thanks!

Als ik zo'n kar koop en verlaag en de ruiten tint, dan gaan de mensen denken dat ik aan iets anders zit.

Maar ruiten tinten zou ik gelukkig niet doen.
                                          Gangsterbak

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          eens op snelheid was dat 'plezierig' om mee te rijden ja. Maar bij trage snelheden en bochten had ik er echt geen plezier in. Geen servostuur, weinig feedback, en de originele (doch frisse) ophanging was te week. Geen slechte auto hoor, met een meeslepende sixpack, maar niet veel fun voor mij.
                                          Het was natuurlijk geen 318is met kw-kit ofzo, en ander stuurhuis, en bla bla bla
                                          Ok, ben volledig terug in het Oudikamp momenteel, ik ben zooo beïnvloedbaar
                                          Maar u invloed is goed!
                                          Ik spaar wel voor een E30 als 2e ofzo

Comment

Working...
                                          X