Stradge stop met die foto's, straks begin ik weer te twijfelen of ik wel de Coupe weg zou doen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
gisteren nog 1500€, vandaag 800€
wel louche, volgens beschrijving is hij blauw, dus al niet de juiste foto.
Comment
-
competition met weinig km's te koop tegen Hainaut
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtencompetition met weinig km's te koop tegen Hainaut
http://www.2ememain.be/audi-80-sport...tro&sort=prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenBwa, de saab was 2000cc, deze 2200, beiden +15 jaar dus BIV is gelijk (minimumbedrag), maar (jaarlijkse) verkeersbelasting is toch een verschil van ongeveer 84 euro, maar ik denk dat de 5 cilinder zijn meerprijs wel waard zal zijn
Nee, ik ben ook al afgestapt van Bolero's onder een 90 (nog eens, als het doorgaat), ze zijn te groot, maar ik vind ze onder de Coupé en Cabrio zo prachtig staan
Maar het rijgedrag gaat voor en dan zijn ze te groot en te zwaar volgens mij. Ook bandenrekening zal wel wat duurder uitvallen vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenBlijft een enorm knappe en elegante verschijning, tijdloze schoonheid'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenStradge stop met die foto's, straks begin ik weer te twijfelen of ik wel de Coupe weg zou doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAudi-bestuurders!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenSlecht karakter .
Heb de Coupe net nog even laten draaien...
Rijdt zo'n Mini nu zoooooveel leuker dan een Oudi? Je mist hem he, en hij staat nog in de garage, het is nog niet te laat, gewoon ff inschrijven hij is in zo'n prachtstaat, dat vind je niet veel meer enz. enz.
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAudi-bestuurders!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Rijdt zo'n Mini nu zoooooveel leuker dan een Oudi? Je mist hem he, en hij staat nog in de garage, het is nog niet te laat, gewoon ff inschrijven hij is in zo'n prachtstaat, dat vind je niet veel meer enz. enz.
Ze rijden beiden zeer leuk, elk op hun manier. De Mini nerveus en giftig, de Coupe een zalige cruiser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIs het waar dat je bij een quattro niet met de handrem mag spelen (als het sneeuwt)?
En 15" Aero's zijn precies niet makkelijk te vinden hé? Wat zou dat kosten met deftige banden errond?
Comment
Comment