Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Audi-bestuurders!

Die post loooooooool

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
      De Mini was een noodzakelijk kwaad . Zolang de Coupe in de garage staat zal het blijven kriebelen. Alles bijhouden wil ik niet, te duur voor de kilometers die ik er mee doe. Het moet enigzins realistisch blijven.

Ze rijden beiden zeer leuk, elk op hun manier. De Mini nerveus en giftig, de Coupe een zalige cruiser.
      Haha tuurlijk, dat begijp ik wel. Nog niet veel geïnteresseerden gehad precies? Raar, het is zo'n mooi ding
      Is het qua bochten pakken echt een ongelooooofelijk groot verschil (ik weet dat het appelen en peren zijn maar ik ben er toch benieuwd naar)?

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
      Ik heb een set liggen in redelijke staat waarvan de banden nog moeten gemonteerd worden. Mocht je een 90 kopen, laat da maar iets weten.
      Oké, bedankt alvast. Zijn de banden erbij, of niet? En het zijn toch de 15" he?
      Miljaar ik loop weer veel te veel vooruit, het is verre van zeker dat ik die 90 kan kopen, maar dromen kan geen kwaad he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Haha tuurlijk, dat begijp ik wel. Nog niet veel geïnteresseerden gehad precies? Raar, het is zo'n mooi ding
        Is het qua bochten pakken echt een ongelooooofelijk groot verschil (ik weet dat het appelen en peren zijn maar ik ben er toch benieuwd naar)?

Oké, bedankt alvast. Zijn de banden erbij, of niet? En het zijn toch de 15" he?
        Miljaar ik loop weer veel te veel vooruit, het is verre van zeker dat ik die 90 kan kopen, maar dromen kan geen kwaad he
        Al veel reacties gehad (en domme biedingen), maar voorlopig gaat het niet verder dan dat.

Ik heb 15" liggen en zo goed als nieuwe Michelin-banden. Ze moeten alleen nog gemonteerd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
          Al veel reacties gehad (en domme biedingen), maar voorlopig gaat het niet verder dan dat.

Ik heb 15" liggen en zo goed als nieuwe Michelin-banden. Ze moeten alleen nog gemonteerd worden.
          Nice, zie ik wel zitten als het doorgaat.
          Wat vind je een goede prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Nice, zie ik wel zitten als het doorgaat.
            Wat vind je een goede prijs?
            Ik stuur je PM.

Comment

• Wat een ongeloofelijk geil geluid, ook binnenin
              My Audi from the inside...Acceleration from 0 - 150

Comment

• 20V, en als je wat gelukt hebt eentje met de af-fabriek spaghetti-uitlaat. Heerlijk blok met veel atmo potentieel.

Comment

• Comment

• fak

ohja, daarstraks in centrum sint-niklaas kruiste ik een andere 100 zoals mijn model, en die gast stak z'n hand op, zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      fak

ohja, daarstraks in centrum sint-niklaas kruiste ik een andere 100 zoals mijn model, en die gast stak z'n hand op, zalig
                      Zalig, dat gebeurde bij m'n 900 ook regelmatig
                      Geeft een goed gevoel, doet je speciaal voelen in deze leasebakkendieselkrellenwereld

Comment

• gohja, het was een rotte lichtbruine pre-facelift diesel, maar wel met een jonge kerel in!

Comment

• voila, setje ragvelgen met winterbanden op gekocht, winter sport M3 met nog 6mm. Ideaal om m'n Potenza's nog wat te sparen!

Comment

• zaterdag komen ze normaal de 200 20v halen als er iemand van jullie een audi 80 coupe van 81 of 82 weet staan in redelijk staat liefst met de 1900cc moter deze geeft de mooiste sound van alle audi's gelieve me dan een seintje te geven .

Comment

voila, setje ragvelgen met winterbanden op gekocht, winter sport M3 met nog 6mm. Ideaal om m'n Potenza's nog wat te sparen!

Foto?

Comment

• naar de zak dus, maar kga ze rap rap schuren en spuiten... goed genoeg

gaat voor geen meter staan op die kar, maar 't is voor de banden.

Comment

• Nice.

Comment

• Haha lelijk.
                                    Maar gaat nog wel vet staan denk ik, ragmodus

Over raggen gesproken; mag je al spelend met de handrem slippertjes maken met een quattro als het wat glad ligt? Heb het ooit een gast in een RS6 zien doen en toen werd gezegd dat het slecht was icm quattro.

Comment

• dat is idd niet zo gezond

Comment

dat is idd niet zo gezond
                                        Specifiek voor quattro's of gewoon voor alle karren in het algemeen? En in de sneeuw?

Comment

• voor quattro's is dat niet goed nee, omdat je dan het toerentalverschil tussen voor en achter erg groot maakt, waardoor je middendifferentieel afziet.

dat is ook de reden waarom je met een quattro bij de keuring niet op de remmenbank zal moeten.

Comment

Working...
                                          X