Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Mini was een noodzakelijk kwaad . Zolang de Coupe in de garage staat zal het blijven kriebelen. Alles bijhouden wil ik niet, te duur voor de kilometers die ik er mee doe. Het moet enigzins realistisch blijven.
Ze rijden beiden zeer leuk, elk op hun manier. De Mini nerveus en giftig, de Coupe een zalige cruiser.
Haha tuurlijk, dat begijp ik wel. Nog niet veel geïnteresseerden gehad precies? Raar, het is zo'n mooi ding
Is het qua bochten pakken echt een ongelooooofelijk groot verschil (ik weet dat het appelen en peren zijn maar ik ben er toch benieuwd naar)?
Ik heb een set liggen in redelijke staat waarvan de banden nog moeten gemonteerd worden. Mocht je een 90 kopen, laat da maar iets weten.
Oké, bedankt alvast. Zijn de banden erbij, of niet? En het zijn toch de 15" he?
Miljaar ik loop weer veel te veel vooruit, het is verre van zeker dat ik die 90 kan kopen, maar dromen kan geen kwaad he
Haha tuurlijk, dat begijp ik wel. Nog niet veel geïnteresseerden gehad precies? Raar, het is zo'n mooi ding
Is het qua bochten pakken echt een ongelooooofelijk groot verschil (ik weet dat het appelen en peren zijn maar ik ben er toch benieuwd naar)?
Oké, bedankt alvast. Zijn de banden erbij, of niet? En het zijn toch de 15" he?
Miljaar ik loop weer veel te veel vooruit, het is verre van zeker dat ik die 90 kan kopen, maar dromen kan geen kwaad he
Al veel reacties gehad (en domme biedingen), maar voorlopig gaat het niet verder dan dat.
Ik heb 15" liggen en zo goed als nieuwe Michelin-banden. Ze moeten alleen nog gemonteerd worden.
zaterdag komen ze normaal de 200 20v halen als er iemand van jullie een audi 80 coupe van 81 of 82 weet staan in redelijk staat liefst met de 1900cc moter deze geeft de mooiste sound van alle audi's gelieve me dan een seintje te geven .
Haha lelijk.
Maar gaat nog wel vet staan denk ik, ragmodus
Over raggen gesproken; mag je al spelend met de handrem slippertjes maken met een quattro als het wat glad ligt? Heb het ooit een gast in een RS6 zien doen en toen werd gezegd dat het slecht was icm quattro.
Comment