Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    voor quattro's is dat niet goed nee, omdat je dan het toerentalverschil tussen voor en achter erg groot maakt, waardoor je middendifferentieel afziet.

dat is ook de reden waarom je met een quattro bij de keuring niet op de remmenbank zal moeten.
    Goed dat je het zegt, ik zou ook alleen maar in de sneeuw gedaan hebben, dan is handrem dikke fun, maar een quattro zal ook wel vanzelf zijn poep wat kunnen zwieren in de sneeuw denk ik
    Krijg jij een quattro dwars als het wat vettig ligt? Moet zo leuk zijn

Comment

• dat valt uit te lokken ja. Maar weet wel dat zo spelen en schuiven met een awd totaal anders (moeilijker en minder voorspelbaar, imo) is dan met een rwd

Comment

• 200 Avant turbo quattro, mss leuke basis.

Comment

• Jammer genoeg geen carbon.
          En k vind 't raar dattie die software zelf niet laat resetten. Komt toch direct beter over bij verkoop?
          Logootjes op de fotos doen mij ook raar aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            http://www.leboncoin.fr/vi/33974420.htm?ca=12_s

Jammer genoeg geen carbon.
            En k vind 't raar dattie die software zelf niet laat resetten. Komt toch direct beter over bij verkoop?
            Logootjes op de fotos doen mij ook raar aan.
            idd, en er zitten kuipzetels in op de foto.

Volgens mij een gestrand tuningproject, want al die kosten steken in die kar (zo'n turbo is duuur) en dan de remap niet doen

Comment

idd, en er zitten kuipzetels in op de foto.

Volgens mij een gestrand tuningproject, want al die kosten steken in die kar (zo'n turbo is duuur) en dan de remap niet doen
              Raar dat ie dan wel spreekt van een volleder elektrisch interieur.
              Vraag me af wat er mis aan is.

Comment

• Natuurlijk niet zoooo ver om es te gaan kijken

Droomt

Comment

Raar dat ie dan wel spreekt van een volleder elektrisch interieur.
                  Vraag me af wat er mis aan is.
                  Wss gaan de kuipen er uit bij verkoop, en terug origineel interieur.
                  Zo'n grote turbo verlangt normaal ook direct andere injectoren, spreekt ie niet van.

Comment

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1

Aargh

Blauwe of zwarte met zwart recaro interieur, airco, carbon inleg en die Porsche velgen, alles wat ik wil...
                    Damn
                    Zwart is het knapst op een RS2 imo.
                    Kopen die handel! Wel duur eigelijk
                    Last edited by stradge; 15/01/2009, 01:21.

Comment

dat valt uit te lokken ja. Maar weet wel dat zo spelen en schuiven met een awd totaal anders (moeilijker en minder voorspelbaar, imo) is dan met een rwd
                      Ja ik zou het ook niet uitlokken zenne, gewoon weten dat het mogelijk is is leuk

Comment

dat is ook de reden waarom je met een quattro bij de keuring niet op de remmenbank zal moeten.

Normaalgezien kunnen ze dat wel, dan laten ze de testbank gewoon links en rechts verschillende richting draaien.

Maarja, wss te lui ofzo.

Comment

• Avantus, in mijn vraag topic heb je gezegd dat er van de 90 2.3E 10v quattro die ik op het oog heb maar 2404 exemplaren bestaat
                          Dan bedoel je toch exemplaren in 1987 eh? Weet jij toevallig hoeveel er in totaal gemaakt zijn? Ik kan me niet voorstellen dat het er veel zijn, want ze zijn bijna niet te vinden, zelfs niet in het buitenland

Vette avatar BTW

Comment

• nogmaals, het is een 2.2 quattro

daar zijn er in totaal (totaal dus ja) 2404 van gemaakt. Van de latere 90 2.3 quattro zijn er een pak meer gemaakt, rond de 15000 uit m'n hoofd.

Comment

nogmaals, het is een 2.2 quattro

daar zijn er in totaal (totaal dus ja) 2404 van gemaakt. Van de latere 90 2.3 quattro zijn er een pak meer gemaakt, rond de 15000 uit m'n hoofd.
                              Aaaaaaaaaaaaaah, nu valt em
                              Hoe zie je dat het een 2.2 is? En wat zijn de specs van een 2.3 dan?
                              Och zot dan is dat extreeeem zeldzaam spul eigelijk Zijn die beter/slechter dan de 2.3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Aaaaaaaaaaaaaah, nu valt em
                                Hoe zie je dat het een 2.2 is? En wat zijn de specs van een 2.3 dan?
                                Och zot dan is dat extreeeem zeldzaam spul eigelijk Zijn die beter/slechter dan de 2.3?
                                er staat 2.2 in de advertentie
                                pas midden 87 kwam de 2.3, maar in belgië kan dat goed nog iets langer geduurd hebben.

ikzelf ben pro 2.2, maar niet dat de 2.3 slechter is.

de 2.2 KV heeft 136pk en 186Nm op 3500 toeren.
                                2.3 heeft ook 136pk, 190Nm op 4500 toeren, en 8.9 sprintje en 206 top

Comment

er staat 2.2 in de advertentie
                                  pas midden 87 kwam de 2.3, maar in belgië kan dat goed nog iets langer geduurd hebben.

ikzelf ben pro 2.2, maar niet dat de 2.3 slechter is.

de 2.2 KV heeft 136pk en 186Nm op 3500 toeren.
                                  2.3 heeft ook 136pk, 190Nm op 4500 toeren, en 8.9 sprintje en 206 top
                                  Oeps, ja nu zie ik het. Ik dacht dat de 2.3 2200cc had. Juist, nu valt menne frank, Ugeken had ook een 2.2. Ik kan niet wachten om er eens mee te rijden.

Comment

• Lekka

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                        X