"Ein früher Ur-Quattro musste es sein, das sind heute Raritäten. Seitdem fahre ich nichts anderes mehr." Wir zeigen Gräfs Sonntags-Quattro. Für den Alltag hat er einen zweiten von 1989, mit 445.000 Kilometern auf der Uhr. Die ganz frühen Quattro erkennt man an den per Seilzug betätigten Differenzialsperren wie in älteren Geländewagen. 1982 kam eine Elektropneumatik zum Einsatz.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oudere Audi's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenoriginal Öleinfülldeckel? What's so special about that?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
(op een licht ander kleurtje na)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoe zit dat met die lichtbalk? In vergelijking met bv die rooie daarboven? Ander model of tuning?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDie foto moet ik me voor ogen houden
(op een licht ander kleurtje na)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDe Quattro is precies wel zo een bak waar de facelift goed bij gedaan heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIn de loop van '83 werd die zwart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIs natuurlijk wel een model dat een decennium doorstaan heeft. Ik vind de latere modellen mooier, maar 1 v/d eerste modellen heeft natuurlijk iets heilig
Maar puur qua looks..
Comment
-
dat is puur wielen (en eventueel lichtbalk) dat dat optisch verschil maakt.
foto van een 81er op brede ronals, en je zal ze even dik vinden.
De neus is iets erg persoonlijk. De uni lenzen geven hem een frisse neus, maar de rechte dubbelglas lampen maken hem erg agressief imo.
Comment
-
Comment