Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het videootje zal wel bekend zijn, maar is dat stock? Dus zonder sper aanpassingen?
    Avantus, of iemand anders?

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• bij het inboard stukje hoor ik geen gekrak van een overbrugd sper, dus volgens mij is het origineel.

wel vermelden dat de chauffeur de eigenaar is van oa de audi 80 general lee (karretje met 8-900pk, hetgeen hij perfect meester is). Goed aanvoelen wanneer en hoeveel gas geven, en wanneer snokje sturen, en je kan zo'n fratsen doen.

Comment

• Tot hoeveel km/h werkt dat sper, zoals bv in de RS2, compi en jouw kar(ren )?

Is dat niet "moduleerbaar" naar een hogere snelheid, of gaat de boel dan naar de kloten?

Comment

• 25 per uur, en dan schakelt het uit. Ist nur ein wegfahrsperre!

het valt te overbruggen ja, maar dat kost je veel pijn aan je diff

Comment

• btw, kom es effe online.

Comment

• Ziekste Audi 200 ooit. In het filmpje versie 2008, met 700pk en 830Nm. Sinds begin dit jaar is dat blok eruitgezwierd, en gaat hij voor +850pk.

kar weegt maar 1250kg.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Vliegende schijf...

Hoe groot kan de verbazing op een mens zijn gezicht zijn als hij 250km/u aan het rijden is, en zo'n oude auto met een snelheidsverschil van 70km/u ziet passeren!

Comment

• doe er maar 100 bij

ding loopt 350-360, 't is de teller die niet meer kan volgen

Comment

• Ziek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      doe er maar 100 bij

ding loopt 350-360, 't is de teller die niet meer kan volgen

Comment

• Vraagje: op aanraden van heb ik bij montage van nieuwe bougies in m'n 90 de schroefdraad ervan goed ingesmeerd met kopervet. Nu vraag ik me af: kan dat vet bij montage van de bougie in de cilinderkop eigenlijk in de verbrandingskamer terechtkomen en daar dan iets verkeerd doen?

Comment

• de weinige hoeveelheid vet die in de verbrandingskamer zou kúnnen komen kan echt geen kwaad hoor. En het zal er eerder langs boven terug uitkomen door de verbrandingsdruk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            de weinige hoeveelheid vet die in de verbrandingskamer zou kúnnen komen kan echt geen kwaad hoor. En het zal er eerder langs boven terug uitkomen door de verbrandingsdruk.
                            Oké! Ik merk inderdaad op dat er rond het bougiegat van cilinder 1 en 2 geleidelijk aan een iets donkerdere plek (precies een beetje nat) is ontstaan die er voorheen niet was. Ik veronderstel dus dat het iets met dat kopervet te maken heeft?

Comment

• typisch, en goed mogelijk daardoor ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
                                Vraagje: op aanraden van heb ik bij montage van nieuwe bougies in m'n 90 de schroefdraad ervan goed ingesmeerd met kopervet. Nu vraag ik me af: kan dat vet bij montage van de bougie in de cilinderkop eigenlijk in de verbrandingskamer terechtkomen en daar dan iets verkeerd doen?

Vandenbulcke!

Comment

• gansje vandenbulcke.

Comment

• Test van de Oudi V8 vs. z'n concurrenten in die tijd, oa BMW 7 en MB 400E W124 (VS)
                                    part 1 http://www.youtube.com/watch?v=xY84a...eature=related
                                    part 2 http://www.youtube.com/watch?v=3F5_D...eature=related

Comment

• audi 200RRD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Test van de Oudi V8 vs. z'n concurrenten in die tijd, oa BMW 7 en MB 400E W124 (VS)
                                        part 1 http://www.youtube.com/watch?v=xY84a...eature=related
                                        part 2 http://www.youtube.com/watch?v=3F5_D...eature=related

Wel een heel vreemde keuze om een 124 (grote middenklasser) te vergelijken met auto's zoals de 7, STS, V8, LS400, die zich toch duidelijk in het luxewagen-segment bevinden...

Rare amerikanen.

Comment

• wat een conclusie ook... Een STS die wint van een Audi V8 en 400E?

Zotte kerels.

Comment

Working...
                                          X