Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dit ziet er erg uit, maar hij heeft het typische roest onder de ruit niet. Waarom hij er katalysator opplakt weet ik niet, want dat heeft dat ding nog niet. De sticker is wel vet.

voor een typ 44 niet normaal, maar geen ramp

idem

Comment

• ²²

vieze boel (wat is nu vuil en wat roest), maar geen vocht onder de ruit zo te zien.

ledercreme'pje gevraagd, en nog wat spul wss

Staat er netjes bij zoals je ziet!
      Voordeel is dat hij mss niet erg snel verkocht geraakt met zo'n foto's, terwijl hij er na een TomT-kuur mss wel netjes kan uitzien, en op voorwaarde dat hij technisch is zoals de beste man zegt.

mijn oordeel, er moet van de prijs!

Comment

• Oké, zwaaaaar afbieden op die handel!
        Er valt inderdaad iets van te maken, maar ik vrees eerlijk gezegd toch wel voor die roest, ziet er niet zo best uit.

Comment

• Tuurlijk moet er van de prijs, die kar is rot

Comment

• één van de zwaarst geroeste 44's die ik al gezien heb ja... maar het valt nog mee.

400€ ofzo, en meetjoepen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

één van de zwaarst geroeste 44's die ik al gezien heb ja... maar het valt nog mee.

Ik dacht dat jij de afbied-koning was? €300!

Comment

• uiteraard begin je lager.

maar je groeit altijd wat naar elkaar toe hé

Comment

• Vraag is, als die terug ok gezet wordt, hoeveel kan je er dan voor krijgen?

Comment

maar je groeit altijd wat naar elkaar toe hé
                    Wat kan jij dat mooi verwoorden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Vraag is, als die terug ok gezet wordt, hoeveel kan je er dan voor krijgen?
                      als je die roest wat wegwerkt, interieur terug wat proper zet, lak eveneens eens een kuurtje geeft, terug zo'n prachtige koplampreflector linksvoor, en een onderhoudje...

Dan mag je daar 2000-3000 voor vragen, afhankelijk van de staat.

Comment

• Nice! Dus met halen en in orde zetten zit je aan pakweg 1200, en dan verkopen voor het dubbel? Vét!

Comment

• dubbel is mss wat optimistisch, hij heeft niet de meest geliefde kleurencombinatie, en het is een pre-facelift. Maar als ie goed is kan het ja, een avant tq vind je erg weinig.

Comment

één van de zwaarst geroeste 44's die ik al gezien heb ja... maar het valt nog mee.

Rot dus.

Comment

• Ziet er niet mint uit, maar dat 't toch maar voor af te raggen is ziet dit er nog vrij goed uit!

Perfect voor zo'n gumball; goedkoop, snel en ruim.

Fak, ik wil daar achter!!

Volgende week?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Avantus is dat het ding waarover je het enkele weken geleden had of is dat nog een andere?

Comment

• nog een andere, maar die is intussen verkocht

mss niet slecht dat ik die mislopen heb. Kerel die die gekocht heeft, heeft foto's gepost... interieurs is echt een vies.

Comment

• Er zijn nog genoeg avantuskoopjes...

Hoe is het trouwens met de 6? En wat staat hij in hulshout te doen?

Comment

• Wordt dat Voyager krel niet gebruikt voor student gumball?

Comment

• Als we zelf iets kopen moét spillies niet mee.
                                        En dit zou op €150 de man komen

Comment

• Comment

Working...
                                          X