Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag gesproken met een eigenaar van een RS2, een jonge NLer.
Andere turbo, andere ic, andere inspuiting goed voor 450pk en om toch te stoppen: RS6 C5 klauwen, B7 RS4 schijven, en minder mooie Cayenne Techno velgen.
Vandaag gesproken met een eigenaar van een RS2, een jonge NLer.
Andere turbo, andere ic, andere inspuiting goed voor 450pk en om toch te stoppen: RS6 C5 klauwen, B7 RS4 schijven, en minder mooie Cayenne Techno velgen.
Respect
Echt iets voor jou, m.a.w.?
In ieder geval een vrij waardevaste investering, tenzij je'm tegen een west-vlaamse boom parkeert uiteraard. Maar volgens Spillies kan dat sowieso niet met quattro, dus gewoon doen!
Vandaag gesproken met een eigenaar van een RS2, een jonge NLer.
Andere turbo, andere ic, andere inspuiting goed voor 450pk en om toch te stoppen: RS6 C5 klauwen, B7 RS4 schijven, en minder mooie Cayenne Techno velgen.
In ieder geval een vrij waardevaste investering, tenzij je'm tegen een west-vlaamse boom parkeert uiteraard. Maar volgens Spillies kan dat sowieso niet met quattro, dus gewoon doen!
Gewoon een zo groot mogelijke audi nemen.
Bewijs:
A3 vs boom:
RS6 vs boom:
Q7 vs boom:
Nja in die Q7 leef je natuurlijk nog maar je moet wel altijd met zo'n vrachtwagen op pad. Doe dan maar rs6 daar lijkt het toch alsof je iets minder dood bent.
Comment