Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      comfy en redelijk snelle (2.2 KU) cruiser voor weinig geld.
      FL, open dak, weinig km's...

en saaie looks

http://www.2dehands.be/audi-100-2-2i...?qq=audi%20100
      Das ist kein turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        Das ist kein turbo
        Aber wel ein foenfzilinder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Aber wel ein foenfzilinder
          Ich have das al
          Mit turbo

Comment

• aber dies0l

Comment

• Wat denken de kenners hier van? Ik heb 1000 Euro om een ahum, nieuwe wagen te kopen. Liefst VAG en uiteraard een voorkeur voor Audi. Model en zo maakt weinig uit, ook diesel of benzine is van weinig belang, maar uiteraard ook hier weer een voorkeur voor benzine. Dat hij iet of wa vooruit gaat zou ook een leuke bijkomstigheid zijn.

Avantus, hebben die 100´s zonder quattro een iet of wa degelijke wegligging? Wat zijn de specs van deze 2.2 5 cil?

Comment

• aha, zelfde kar als op kapaza hierboven

op het eerste zicht is het erg weinig geld voor een FL 100 met toch ietwat uitrusting, en amper km's op de klok.
                Hij ziet er basic uit met die deksels en simpel grijze kleur, maar als je dat wegdenkt blijft dat een verdomd ruime en comfortabele limo met een beer van een motor.

Verschil qua wegligging tussen een fwd en quattro voel je, maar dat is logisch als je verschillen in achterophanging bekijkt. Slecht rijden vond ik een fwd 100 echter zéker niet... leent zich gewoon minder tot een bochtje kappen.

Als hij is zoals beschreven, en niet al te grote manco's heeft, dan is de vraagprijs zeer laag te noemen

Comment

• ohja en die motor is de 2.2 KU met 138pk en 188Nm. Dat blok had ik in m'n CS quattro, ongelofelijk soepel en romig. En qua klank imo nog aangenamer dan de latere 2.3's, door het meest performante uitlaatspruitstuk dat op de atmo 5-cil's gezeten heeft (wordt veel gestoken bij atmo tuning van andere atmo vijfpitters), en de afwezigheid van een katalysator.

Comment

• Ok Steve, bedankt voor de uitleg.

Comment

ohja en die motor is de 2.2 KU met 138pk en 188Nm. Dat blok had ik in m'n CS quattro, ongelofelijk soepel en romig. En qua klank imo nog aangenamer dan de latere 2.3's, door het meest performante uitlaatspruitstuk dat op de atmo 5-cil's gezeten heeft (wordt veel gestoken bij atmo tuning van andere atmo vijfpitters), en de afwezigheid van een katalysator.

Oh ja, heb je een ideetje van de acceleratie naar 100? Ongeveer é.

Comment

• Ik heb hier nog een test liggen dacht ik...

De KU deed 9.2sec als ik me niet vergis. De latere 2.3 136pk die deed het in 9.6.
                        Ik weet dat een pre FL 1330kg woog in quattro, en een 1210kg in FWD uitvoering.

Traag is het sowieso niet dus, met zo'n relatief beperkt gewicht

Comment

Ik heb hier nog een test liggen dacht ik...

De KU deed 9.2sec als ik me niet vergis. De latere 2.3 136pk die deed het in 9.6.
                          Ik weet dat een pre FL 1330kg woog in quattro, en een 1210kg in FWD uitvoering.

Traag is het sowieso niet dus, met zo'n relatief beperkt gewicht
                          Ok, mercikes!

Comment

• De 100 is 2h geleden verkocht.
                            Last edited by ; 29/03/2009, 21:47.

Comment

• ah jammer!

maar te verwachten...

Comment

ah jammer!

maar te verwachten...

Idd, ik wei het hier nog, ik ga direct bellen want die gaat niet lang te koop staan. En nu is dus mijn probleem dat ik per se zo ene wil, vooral de motor dan. Jij weet toevallig niks staan?

Comment

• niet direct nee.

er komen er zo nog wel te koop!

Comment

niet direct nee.

er komen er zo nog wel te koop!

Ja maar het probleem is dat de keuring van de huidige woensdag vervalt. Tegen dan moet er dus een vervanger zijn. Een 80 vind ik ook nog wel ok. Dat zijn toch ook geen slechte auto´s é?

Comment

• owla, das snel idd.
                                      en een 80 is zeker geen slechte auto

probleem is gewoon dat de nette auto's voor minder dan 1000€ niet al te dik gezaaid zijn.

Comment

owla, das snel idd.
                                        en een 80 is zeker geen slechte auto

probleem is gewoon dat de nette auto's voor minder dan 1000€ niet al te dik gezaaid zijn.
                                        Ja, ik weet het. Morgen nog effe rondkijken en anders zal het iet anders worden vrees ik.

Comment

• Dit is zeker niks? Staat niks bij van keuring of km's. Betwijfel of dit een propere wagen is.

Comment

Working...
                                          X