Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    de S was een carburator, de E injectiemotor.

en die 2 versies zullen er geweest zijn om het fiscaal aantrekkelijk te maken

Zo'n 115 is best een aangenaam blok vond ik.
    Ok, merci voor de uitleg.

Oh ja, ben daarstraks gestopt bij die 80 hier in de buurt. Héél propere wagen! Zowel binnenin als buitenkant. Een zwarte met mooie originele wielen. Zetels zagen eruit als nieuw,.... Stond een bord bij, 1000 Euro gekeurd! Ik sprong bijna een gat in de lucht, tot ik de achterkant zag. Stond daar in't groot: diesel.

Heb nog even met de man gepraat, die vond dat verdacht dat er een bus voor zijn huis stil stond. Het is een 1.9 met 266k km.

Comment

• Vandaag nog voorbij het huis van een Oudi-lover gereden, op de oprit stonden
      • een 100 Turbo (Avantus-model), geen idee of het een Quattro was. Zag er prachtig uit, zwart met de rode achterlichtenbalk en BBS'jes eronder
      • 100 Avant (Sjakie-model), geen idee van de motor
      • stonden nog wat auto's maar ik was te snel door om die te zien
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
        niet slecht!

gaan zien

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Vandaag nog voorbij het huis van een Oudi-lover gereden, op de oprit stonden
        • een 100 Turbo (Avantus-model), geen idee of het een Quattro was. Zag er prachtig uit, zwart met de rode achterlichtenbalk en BBS'jes eronder
        • 100 Avant (Sjakie-model), geen idee van de motor
        • stonden nog wat auto's maar ik was te snel door om die te zien
        heeft hier ooit op het forum gepost denk ik, in m'n ex-bordeaux 100 topic.

Comment

niet slecht!

gaan zien
          Vanavond om 22.30h! Ik laat er geen gras over groeien, mij hebben ze niet meer zenne.

Is die grille origineel? Da chromé is daar normaal toch niet rond?

Comment

• Euhm, volgens mij is dat dezelfde als van zondag.

Edith heeft me uitsluitsel gegeven, dat is dezelfde wagen als die in Holsbeek! Let maar op het niet-rokersstickertje op het dashbord.

http://www.2dehands.be/audi-100-2-2i...?qq=audi%20100
            Last edited by ; 31/03/2009, 21:37.

Comment

• die chromé is een opzetstuk, niet origineel, maar eenvoudig te verwijderen normaal.

aangezien je ver gaat zien: let op vlot starten zowel koud als warm, brandstofpompgezoem (kop in de kofferbak steken en gewoon luisteren of je iets erg luid hoort draaien), kleppengetik, blauwe rook?, remgevoel/trillingen in rempedaal, servopomplekkage (is dat ding dat je op de foto rechts van het motorblok ziet, aangedreven door een riem), en voor de rest gewoon de normale zaken

Comment

die chromé is een opzetstuk, niet origineel, maar eenvoudig te verwijderen normaal.

aangezien je ver gaat zien: let op vlot starten zowel koud als warm, brandstofpompgezoem (kop in de kofferbak steken en gewoon luisteren of je iets erg luid hoort draaien), kleppengetik, blauwe rook?, remgevoel/trillingen in rempedaal, servopomplekkage (is dat ding dat je op de foto rechts van het motorblok ziet, aangedreven door een riem), en voor de rest gewoon de normale zaken

Ok, merci Steve, is genoteerd. En zo ver is Tessenderlo ni van Sint-Truiden zenne.

Maar wat denk je, is toch dezelfde é?

Comment

• Ik zou het niet weten, niet op details gelet van die andere

Comment

Ik zou het niet weten, niet op details gelet van die andere

Ik heb de 2 links hierboven ergens gepost.

Comment

• ah, es zien

Comment

• lol idd, die kerel wil wss effe rap 400€ in z'n zakken steken.

Comment

lol idd, die kerel wil wss effe rap 400€ in z'n zakken steken.

Ik denk het ook. Maar wil da nu zeggen dak ni moet gaan kijken, want uiteindelijk wil ik die auto nog wel é.

Comment

• jup tuurlijk!

iedereen mag er wat op pakken zeker

Comment

jup tuurlijk!

iedereen mag er wat op pakken zeker

Da wel, maar ga sowieso proberen om wa van de prijs af te krijgen zenne! Ik ben maar bang dat die mensen die auto gekocht hebben, van de keuring zijn teruggekomen met een rode kaart en hem nu nog met winst proberen te verpatsen. Snap je?

Comment

• gohja, allemaal mogelijk natuurlijk

kan je zelf nog gaan vragen bij de keuring wnr hij het laatst gekeurd is als je twijfelt he.

Comment

• Comment

gohja, allemaal mogelijk natuurlijk

kan je zelf nog gaan vragen bij de keuring wnr hij het laatst gekeurd is als je twijfelt he.

Ik heb hem gekocht! Die motor draaide gelijk een naaimachientje. Hij zag er echt nog proper uit voor 20 jaar te zijn. Ik heb zowat gelet op wat jij gezegd hebt. Die man was ne vriendelijke, maar een garagist en zo glad als een aal. Hij heeft wel iets toegegeven, wat ik dus nooit had verwacht, en normaal nooit riskeer. Maar ik wou ook niet te ver gaan want ik geloof echt dat dat nog een degelijk exemplaar is. Ik hoop het alleszins, want ben al meerdere malen in't zak gezet.
                                    Nu, ik heb hem een klein voorschot gegeven en als ik hem ga halen, gaat Kris, mijn garagist mee, moest hij dan nog iets zien, kan ik mijn voorschot nog laten vallen é.

Bon, velgen, da zou ik mss wel mettertijd willen vervangen. Heeft er iemand voorbeelden van de originele wielen van toen, want da's wel een vereiste, ik wil hem origineel houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                                      Da wel, maar ga sowieso proberen om wa van de prijs af te krijgen zenne! Ik ben maar bang dat die mensen die auto gekocht hebben, van de keuring zijn teruggekomen met een rode kaart en hem nu nog met winst proberen te verpatsen. Snap je?
                                      Check even bij Tigra of het een handelaar is of zo, die is van daar en kent wel wat in die buurt.

Of heb je al gekocht?
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                        Check even bij Tigra of het een handelaar is of zo, die is van daar en kent wel wat in die buurt.

Of heb je al gekocht?

Zoals ik hieboven zei , ik heb een voorschot gegeven, het is idd een handelaar en hij gaf dat ook toe. Hij zei, ik ga eerlijk zijn, ik heb die auto 800 Euro betaald en ben hem gaan halen in... allé daar bij Leuven, hoe heet dat ook weer, en ik kon het niet laten en zei, Holsbeek, je had die zijn gezicht moeten zien veranderen! Ah, dan ken je de auto, zei hij.
                                        Last edited by ; 01/04/2009, 12:12.

Comment

Working...
                                        X