Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat Chevy!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
      Proficiat Chevy!

Dan koe wel!

Ik kan ni wachten om er mee rond te rijden. Man man, da's een serieuze boot é. En zo comfortabel dat dat zit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
        Zoals ik hieboven zei , ik heb een voorschot gegeven, het is idd een handelaar en hij gaf dat ook toe. Hij zei, ik ga eerlijk zijn, ik heb die auto 800 Euro betaald en ben hem gaan halen in... allé daar bij Leuven, hoe heet dat ook weer, en ik kon het niet laten en zei, Holsbeek, je had die zijn gezicht moeten zien veranderen! Ah, dan ken je de auto, zei hij.
        We waren gelijk aan het posten

Proficiat lijkt me een leuke wagen.
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Zoals ik hieboven zei , ik heb een voorschot gegeven, het is idd een handelaar en hij gaf dat ook toe. Hij zei, ik ga eerlijk zijn, ik heb die auto 800 Euro betaald en ben hem gaan halen in... allé daar bij Leuven, hoe heet dat ook weer, en ik kon het niet laten en zei, Holsbeek, je had die zijn gezicht moeten zien veranderen! Ah, dan ken je de auto, zei hij.
          voor een auto die 600€ geadverteerd stond

iig, congrats!!! ik wil een ritje en duoshoot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            voor een auto die 600€ geadverteerd stond

iig, congrats!!! ik wil een ritje en duoshoot
            Ja, dieje man was full of sh*t! Maar desalniettemin denk ik, en hoop ik wel dat het een goe autooke is.

Komt in orde met die shoot! Maar eerst, ander velgskes. Ik vind ni echt veel info terug over de originele wielen en de auto zelf. Heb jij toevallig nog een artikeltje of een website van de 100 C3 (is dat zeker é?)? Of een vb van originele wielen die toen te verkrijgen waren? Oh, en een armsteun hadden die mannen in diejen tijd nog ni zeker?

Comment

• www.audi100online.de is dé typ 44 website, wel in het duits.

qua velgen zou ik je ronal R8's aanraden. Moet je maar eens intypen op google. Zijn verschillende maten en versies in geweest... gewoon zien dat je 4x108 hebt

Op m'n groene 100 CSQ had ik ook ronal r8's.

Comment

• Proficiat Chevy!
                Ziet er netjes uit, zeker voor dat geld
                Ik zou dat chroom uit die grill zwieren en er Ronals ondergooien.

Comment

• paar voorbeeldjes van wat je kan steken

14" Aero

15" Speedline

14" bolle Ronals (maar matig)

Comment

• Aero is ook wel cava, maar Speedlines kunnen écht niet

Comment

• 15" Aero

nogmaals 14"

eigelijk staan die doppen nog niet zo slecht

Comment

• Azev tjoening!

15" Ronal R8... hier in 5-gaats, maar je hebt ze ook in 4 gaats dacht ik. Anders iig de diepe versies van de coupe, die zijn ook 4x108

Comment

• 15" Aero blijft mss wel de shit

Comment

• als je hem stoer wil maken

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Azev tjoening!

15" Ronal R8... hier in 5-gaats, maar je hebt ze ook in 4 gaats dacht ik. Anders iig de diepe versies van de coupe, die zijn ook 4x108
                              Origineel, stijlvol en sportief=> dit is het! Goede smaak Chevy

Comment

• Nog een idee...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

www.audi100online.de is dé typ 44 website, wel in het duits.

Oh jeuj, Duits, da kan ik net zo goed...NOT! Toch bedankt, zal er wel aan uit geraken.

Edith zegt me dat die domeinnaam te koop staat?

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Proficiat Chevy!
                                  Ziet er netjes uit, zeker voor dat geld
                                  Ik zou dat chroom uit die grill zwieren en er Ronals ondergooien.
                                  Bedankt, al is het nu ook weer niet speciaal é?

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  15" Aero

nogmaals 14"

eigelijk staan die doppen nog niet zo slecht

Deze in 15" vind ik het meest geslaagd eigelijk. Over die originele, jij was toch degene die zei dat het zo een saaie auto was?

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Origineel, stijlvol en sportief=> dit is het! Goede smaak Chevy
                                  Euhm...que? Merci voor het vertrouwen, maar er is nog niets beslist.

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Nog een idee...

En dat is...?

Comment

Oh jeuj, Duits, da kan ik net zo goed...NOT! Toch bedankt, zal er wel aan uit geraken.

Edith zegt me dat die domeinnaam te koop staat?

Bedankt, al is het nu ook weer niet speciaal é?

Deze in 15" vind ik het meest geslaagd eigelijk. Over die originele, jij was toch degene die zei dat het zo een saaie auto was?

Euhm...que? Merci voor het vertrouwen, maar er is nog niets beslist.

En dat is...?
                                    ow juist, er moet een streepje tussen

nuja, als je vragen hebt, shoot!
                                    maak wel een topic aan hé, dan zijn er 2 op het forum

En die doppen zijn 'saai' ja, maar zoals ie daar staat is dat heerlijk origineel
                                    Maar 15" aero's zijn idd een erg mooie keuze.

en dat laatste is een veel te duur inlaatspruitstuk dat niet erg relevant is.

Comment

• Juist gespot ongeveer een uurtje geleden

Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• zalig, ziet er erg goed uit!

Ook al best wat geld waard tegenwoordig, zo'n mooie coupe quattro.

Comment

• Ja was echt in bangelijke staat !
                                          Benzine
                                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                          Diesel
                                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Working...
                                          X