Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    ow juist, er moet een streepje tussen

nuja, als je vragen hebt, shoot!
    maak wel een topic aan hé, dan zijn er 2 op het forum

En die doppen zijn 'saai' ja, maar zoals ie daar staat is dat heerlijk origineel
    Maar 15" aero's zijn idd een erg mooie keuze.

en dat laatste is een veel te duur inlaatspruitstuk dat niet erg relevant is.

Ok, nu doet de website het wel.

Mja, ik heb wel wat vragen maar ga dat inderdaad houden voor een eigen topic, ik wil hier niet vervuilen met teveel over mijn auto te praten, snap je.
    Hoezo 2? Wie heeft er dan nog ene?

Mjam ik vind hem ook niet lelijk hoor, op die doppen, maar een velgje is toch leuk é. Trouwensm die Áero's, dat waren toch originele velgen é? Niet voor een speciaal model of zo? Want ik heb liever geen velgen die doen vermoeden dat hij meer is dan hij is, snap je?
    Ik geloof ook nooit dat ik die velgen ooit ga vinden zenne, wie heeft dat nu nog liggen, en doet dat dan ook nog eens weg? Ach, da's toch nog niet voor direct, het belangrijkste is het rijden, en dat zal jammer genoeg nog tot na het weekend moeten wachten.

Geen idee wat een inlaatspruitstuk is, maar ik hou hem graag volledig origineel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
      Ok, nu doet de website het wel.

Mja, ik heb wel wat vragen maar ga dat inderdaad houden voor een eigen topic, ik wil hier niet vervuilen met teveel over mijn auto te praten, snap je.
      Hoezo 2? Wie heeft er dan nog ene?

Mjam ik vind hem ook niet lelijk hoor, op die doppen, maar een velgje is toch leuk é. Trouwensm die Áero's, dat waren toch originele velgen é? Niet voor een speciaal model of zo? Want ik heb liever geen velgen die doen vermoeden dat hij meer is dan hij is, snap je?
      Ik geloof ook nooit dat ik die velgen ooit ga vinden zenne, wie heeft dat nu nog liggen, en doet dat dan ook nog eens weg? Ach, da's toch nog niet voor direct, het belangrijkste is het rijden, en dat zal jammer genoeg nog tot na het weekend moeten wachten.

Geen idee wat een inlaatspruitstuk is, maar ik hou hem graag volledig origineel.
      Dit is het Oudi topic, dus als je hier niet mag vragen waar dan wel
      En goh wie zou er nog zo'n 100 typ 44 hebben... hallo
      Die aero's waren iig originele velgen ja, die mag je er gerust op leggen. Die vind je over het algemeen nog erg vaak hoor. En "meer dan dat hij is?"... een 100 met 2.2 vijfpitter is nu ook niet niets hoor Topmotorisatie op de 2.2 turbo na.

ben benieuwd naar pics en je eerste bevindingen!

Comment

• => Steve!!!!

1984 Dialynx SWB sport UR Quattro
        Produced by Dialynx in 1998
        Tornado red with white retro wheels
        20 valve engine producing 500 BHP
        Motec management system
        6 speed S2 gearbox
        AP Racing 6 pot brakes
        Switchable anti-lag
        Programmable turbo smart controller
        Multiple boost level settings for daily driving or all out competition
        Aim digital dash with f1 style shift lights
        Black part leather interior with sparco competition seats and 4 point harness
        Feature car in many magazines
        Stunning example
        Genuine reason for sale
        Garaged and covered

£35,000

Comment

• leuk!

maar replica, ik wil the real shit

Comment

leuk!

maar replica, ik wil the real shit
            Tja maar wel een replica met 500pjeiren

Een echte kan een gewone sterveling als ons toch nooit betalen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
              Een echte kan een gewone sterveling als ons toch nooit betalen...
              Niet zo bescheiden zijn...

Om het met de woorden van Martin L. King te zeggen:

"I have a dream!"

Comment

• leuke nummerplaat wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Niet zo bescheiden zijn...

Om het met de woorden van Martin L. King te zeggen:

"I have a dream!"

Nja

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Dit is het Oudi topic, dus als je hier niet mag vragen waar dan wel
                    En goh wie zou er nog zo'n 100 typ 44 hebben... hallo
                    Die aero's waren iig originele velgen ja, die mag je er gerust op leggen. Die vind je over het algemeen nog erg vaak hoor. En "meer dan dat hij is?"... een 100 met 2.2 vijfpitter is nu ook niet niets hoor Topmotorisatie op de 2.2 turbo na.

ben benieuwd naar pics en je eerste bevindingen!
                    Ja, kweet het, maar ik wil de mensen niet vervelen met vragen over mijn wagen zie je. Daar zijn de eigen wagen topics voor eigelijk é.

En uiteraard heb jij er één, al kan ik wel niet meer goed volgen wat je juist allemaal hebt. Maar de jouwe is een Quattro, da's nog iets anders é.

Jaja, een 2.2 vijfcilinder mét injectiemotor heb ik van jouw typebenamingen geleerd. Want achter de 2.2 staat een E.

Ik kan ook niet wachten tot ik er mee kan gaan cruisen. Uiteraard weer typisch voor mij dat dat deze week niet meer is en dat ik moet wachten tot volgende week.

Ik ben wel een beetje bang dat we goed gaan gebruik maken van zijn kracht, als dieje mens dat niet deed, en wij nu na 20 jaar wel, gaan we hem mss kapot rijden?

Comment

• je kan hem mss best zoals met elke 2de hands auto die je koopt een onderhoudje geven.
                      Voor de rest zijn die blokken erg sterk hoor... zal weinig aan miskomen
                      Laat die vijfpitter maar eens brullen!

Comment

je kan hem mss best zoals met elke 2de hands auto die je koopt een onderhoudje geven.
                        Voor de rest zijn die blokken erg sterk hoor... zal weinig aan miskomen
                        Laat die vijfpitter maar eens brullen!

Kris, mijn garagist gaat hem sowieso eens nakijken.

Kon je eigelijk een standaard armsteun krijgen indertijd?

Comment

• Zalig Chevy congrats!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Zalig Chevy congrats!!!!

Merci Matteo.

Comment

• Avantus, ooit zei jij dat er maar een kleine 2300 stuks van de coupé gt waren gemaakt, bedoelde je met mijn motorisatie of de GT in het algemeen?

Comment

• dat zal ongetwijfeld van jouw motorisatie geweest zijn

Comment

• Comment

• zalig!

dit is ook wel leuk voor 200€.

100 CS quattro Avant met een beetje km's, maar wel een paar erg dikke opties.

airco, open dak, cruise control, verwarmde elektrische voorzetels met memory, standverwarming met afstandbediening, seitenrollo's, ...

en ziet er nog niet zo slecht uit eigelijk
                                    zouden puur autostrade km's zijn

jammer genoeg wel dik 550km van hier

Comment

• die ouwe 100 was echt nog in super staat, met bijhorende "oudjes" der in!

hmm, 200 eurokes is niet veel he.

Comment

• Onze vroegere Audi 100

Zijn daar oem-velgen op?

Comment

• Neen.

Comment

Working...
                                          X