Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oudere Audi's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
    How, dat is heel wat! En wat noem jij niet veel kosten? Om en bij é.

En wat met dat scheef trekken?
    De grootste kosten zijn de brandstofpomp en de injectoren. Als al die zaken op die blokken gedaan zijn, uiteraard eens samen met een olie/oliefilter/luchterfilter wisseltje, dan heb je een blok dat onverwoestbaar staat, en waar je erg lang kostenloos plezier van zal hebben
    Rap geteld kom ik op een 500-600€.

maar zoals ik al zei, zoals hij nu staat zal hij wss ook nog blijven rijden hoor. Maar dan wel het moeilijkere starten, dat minder zijdezachte stationaire toerental, etc etc

ivm dat scheeftrekken...dan zou ik eens beginnen met deftig uitlijnen, samen met kijken naar de banden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      De grootste kosten zijn de brandstofpomp en de injectoren. Als al die zaken op die blokken gedaan zijn, uiteraard eens samen met een olie/oliefilter/luchterfilter wisseltje, dan heb je een blok dat onverwoestbaar staat, en waar je erg lang kostenloos plezier van zal hebben
      Rap geteld kom ik op een 500-600€.

maar zoals ik al zei, zoals hij nu staat zal hij wss ook nog blijven rijden hoor. Maar dan wel het moeilijkere starten, dat minder zijdezachte stationaire toerental, etc etc

ivm dat scheeftrekken...dan zou ik eens beginnen met deftig uitlijnen, samen met kijken naar de banden.

Ja, ik kreeg hem daarnet echt wel moielijk gestart. En 500, 600 EUR, dat zal nog een maandje moeten wachten vrees ik.

Ik dacht dat ze dat scheeftrekken nakeken op de keuring?

Comment

Ja, ik kreeg hem daarnet echt wel moielijk gestart. En 500, 600 EUR, dat zal nog een maandje moeten wachten vrees ik.

Ik dacht dat ze dat scheeftrekken nakeken op de keuring?
        ja dat moet niet allemaal in één keer hé
        en wie weet is de brandstofpomp nog prima (als je ze helemaal niet hoort zoemen), dan bespaar je je al zo'n 150€

Scheeftrekken checken ze niet op de keuring hoor. Dat moeilijk starten is 99% kans de injectoren die aan vervanging toe zijn. M'n groene 100 startte lastig, m'n bordeaux startte lastig, en m'n huidige is eindelijk eentje dat goed start -> nieuwe injectoren!

Comment

• heeft mijn kar ook ergens een brandstoffilter?

Comment

Mooi! En nog nooit van gehoord!
            was eigenlijk een veredelde VW polo toen
            1991 Audi S2 coupe
            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
              heeft mijn kar ook ergens een brandstoffilter?
              Dat heeft elke auto wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                was eigenlijk een veredelde VW polo toen

Vind het nochtans geen mis modelleke.

Oh ja, even tss haakjes, ik heb het mss al gezegd, maar wat een prachtig wagenpark heb jij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Dat heeft elke auto wel
                  en waar vind ik die?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                    en waar vind ik die?
                    Je ziet hem net nog voor een stuk links op de foto staan, die pot/cilinder is de brandstoffilter

Comment

• S2 Avant gespam

Comment

• Die groene is echt prachtig.

Comment

• en dit is hem gewoon...

als er eentje met die kleur, goeie staat, en juiste opties passeert, dan euhm...

Comment

• Comment

• Comment

• Die wielen moeten echt in dat titanium

Comment

• S2 Avant
                                  Een van de zaligste Audi's ever. Ik denk dat ik er nog liever zoeen heb dan een RS2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    S2 Avant
                                    Een van de zaligste Audi's ever. Ik denk dat ik er nog liever zoeen heb dan een RS2.
                                    Nog even herhalen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      S2 Avant
                                      RS2 is toch massa's beter? Of is dat maar een gedacht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        RS2 is toch massa's beter? Of is dat maar een gedacht?
                                        Sja meer power en wat strakker maar het understatementkarakter van zo'n S2 staat me meer aan. En als je meer power wilt en een strakker onderstel valt dat nog te regelen he

Comment

• Een RS2 is imho evenveel understated dan een S2 hoor.

Kenners zien het verschil, niet kenners zien een audi 80 break

Comment

Working...
                                          X